Lotte-liten Skrevet 18. mars 2003 #1 Del Skrevet 18. mars 2003 ...mon tro...??? Det er vel kanskje på tide. :-? Vi har en liten sønn, men det er snart på tide med en til, men det er liksom så absolutt å begynne å melde seg inn i slike "samfunn" som dette. Skjønner dere hva jeg mener? Men jeg kan vel ikke legge skjul på at vi nesten må betraktes som prøvere etterhvert, nei. :oops: Har lest litt rundt omkring og gleder meg til å følge dere, jenter! Lotte-liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. mars 2003 #2 Del Skrevet 18. mars 2003 Husk at alt du skriver blir brukt mot deg... eeeh... lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. mars 2003 #3 Del Skrevet 18. mars 2003 kom bare inn!!! :D vi er bare snille og hyggelig!!! Velkommen som prøvere!! Og bare vær klar over at det er stor smittefare her inne om dagen! Mange som blir gravid!! Håper ikke det gjør noe!!! Men uansett; velkommen, håper du vil trives!! Mange klemmer fra Magnhild og Knerten termin 13.nov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. mars 2003 #4 Del Skrevet 18. mars 2003 :D Velkommen som dagbokskriver, Lotte-liten! :D Det er jo ikke no farlig, vettu! Og det er faktisk bare snille, artige og søte folk her inne! Og som du kanskje har lest deg til, brukes dagbøkene litt som vanlige dagbøker også... :oops: Vi kan jo ikke bare skrive om graviditet hele tiden! Da hadde hvertfall jeg blitt gal(ere) Så Velkommen, og jeg gleder meg til å følge med... Lillen (dag 3) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 19. mars 2003 #5 Del Skrevet 19. mars 2003 Ja hjertelig velkommen skal du være - og vi biter ikke asså. (ikke bruker vi noe mot noen heller!!!!*ler*) Skal bli hyggelig å følge med deg litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. mars 2003 #6 Del Skrevet 19. mars 2003 HJERTELIG VELKOMMEN HIT :D Her er det så koselig at du kommer ikke til å angre... Lykke til i jakten på de to blå, eller rød.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. mars 2003 #7 Del Skrevet 20. mars 2003 Velkommen og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #8 Del Skrevet 20. mars 2003 Tvi tvi og lykke til i jakten på de to blå og en liten baby. Håper det klaffer for dere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. mars 2003 #9 Del Skrevet 21. mars 2003 Velkommen som dagbokskriver. Etter 14 måneder som prøver - kom jeg over disse sidene og begyndte å skrive dagbok 12.januar... Magiske sider altså... Da gikk det bare 2 måneder før jeg testet positivt!!! Håper det går fort med deg også. Klem fra Maya30 6+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. mars 2003 #10 Del Skrevet 21. mars 2003 Velkommern som dagbokskriver og sender over kosetanker slik at kosingen skal gi resultater ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte-liten Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 23. mars 2003 Så hyggelige dere er, da! Hadde ikke ventet sånn respons på mitt lille innlegg. Hm! Dette gir meg LITT mer lyst til å sette i gang. Hadde et par venninner på besøk her i dag, og hun ene hadde vært og kjøpt folat i går. Hun tenkte å sette i gang med nestemann om ikke så lenge. Men det er vel i alle fall en måned man bør ta de pillene før man prøver skikkelig, er det ikke? Mener å huske det fra forrige gang. :-? Kanskje jeg skal ta meg en tur på apoteket i morgen. Har vært så trøtt og sliten i det siste at jeg uansett sikkert trenger noen ekstra vitaminer... Lotte-liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. april 2003 #12 Del Skrevet 10. april 2003 Hvordan går det med formen? Det er mange som sliter med "vintertretthet" - ikke noe unormalt med det. Krysser fingrene for deg. Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. mai 2003 #13 Del Skrevet 8. mai 2003 Husk at alt du skriver blir brukt mot deg... eeeh... lest. Håper ikke Waco skremte deg fra å skrive noe... Hvordan går det med deg? Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå