Gå til innhold

Billig overnatting i Bergen


Gjest *kosejoker*

Anbefalte innlegg

Gjest *kosejoker*

Til høsten begynner jeg å studere i Bergen og i den forbindelse skal da de snille foreldrene mine kjøre over dit med et flyttelass for meg. Spørsmålet er bare hvor de kan bo?

De er.. Hvordan beskrive det på en pen måte. Budsjettbevisste mennesker, så trenger ikke noe fancy hotell her! :)

Setter pris på alle tips, enten det er hotell eller en eller annen form for gjestgiveri.

Tenker meg at KG er stedet hvor jeg kan få svar på dette også ;)

Endret av *kosejoker*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til høsten begynner jeg å studere i Bergen og i den forbindelse skal da de snille foreldrene mine kjøre over dit med et flyttelass for meg. Spørsmålet er bare hvor de kan bo?

De er.. Hvordan beskrive det på en pen måte. Budsjettbevisste mennesker, så trenger ikke noe fancy hotell her! :)

Setter pris på alle tips, enten det er hotell eller en eller annen form for gjestgiveri.

Tenker meg at KG er stedet hvor jeg kan få svar på dette også ;)

Hei. Jeg er fra Bergen da, men har ikke akkurat overnattet på hotell eller noe selv her i byen. Vel, hvis de ikke er så kresne, så finnes det noen alternativ: Marken Gjestehus, Jacobs Apartments eller Citybox

Håper det er til hjelp. Hvis ikke, så kommer det sikkert noen etter meg og gir et lite vink eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger et sted å bo når jeg tar kurs på UiB september. Skal være i Bergen i to uker. Kriteriene er billig, og enkelt å komme til UiB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...