Gå til innhold

Prøvere? Igjen?


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Jeg syns det ser ut som en strek jeg, men nå har jeg jo aldri hatt en positiv sånn en så vil vel ikke akkurat kalle meg ekspert... :fnise:

Følger med deg videre og venter spent på fredag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!! :)

Jeg må innrømme at jeg synes streken er veldig svak (ser den kun på det nederste bildet), men samtidig sier man at en strek er en strek? Selv testet jeg bare med clear blue gravid/inte gravid, så jeg har heller ingen erfaring å komme med...

Men du greier vel ikke å vente til fredag med å teste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sterkere i virkeligheten, men likevel svak. Har kjøpt en CB som skal benyttes når jeg ikke klarer å vente lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, så kosleig å se deg igjen. Og jammen ser det ikke ut til at jeg kan gratulere med graviditet! :tommelsmil:

Ble kjempeglad på dine vegne, men skulle selfølgelig aaaaaller helst sett at du hadde ventet til neste vår/sommer, for da skal nemlig jeg bli gravid. :fnise: Så kunne vi gått gravide samtidig mener jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg her med 200 i puls…

Klarte jaggu ikke å vente med CBen og testet på jobben….. GRAVID!!!

Herregud, nå merker jeg at jeg er litt på tuppa. Jobbet i ny jobb i 4 mnd, mini fyller snart 1 år og jeg er GRAVID!!!

Denne gangen skal vi ikke fortelle det til noen før det har gått 12 uker. Fortalte det til noen vennepar med en gang sist, foreldrene våre da vi var rundt 7-8 uker på vei og resten av venneflokken da jeg var snaue 12 uker.

Oh My GOD!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter. Tenk jeg som måtte gå på to pergokurer sist for å klare dette fikk det nå til på 1. forsøk!

Jippi Jipii Jippi!! Jeg håpet vi kunne gå gravide sammen!! :hoppe:

jeje, jeg er jo ikke langt etter deg heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE - DETTE ER JO FANTASTISK, MURMELMY!!! ÅH, kjenner jeg får skikkelig gooo'følelse nå! :klem:

Skulle gjerne ha fulgt deg denne gangen også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk jenter. Tenk jeg som måtte gå på to pergokurer sist for å klare dette fikk det nå til på 1. forsøk!

jeje, jeg er jo ikke langt etter deg heller ;)

Du kommer vel inn i mars april klubben også da?? NICE!!!!!

Også får du jo tid til å sy Mei Taien min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj!!! Gratulerer så mye kjære Murmel. Her kommer jeg fra ferie og skal oppdatere meg litt rundt omkring og finner DEN nyheten :)

Dette var morsomt og kjapt levert ja! Godt du slapp pergokurene denne gangen. Håper du får et like fint svangerskap og fødsel som sist, også sier jeg det samme som Samba, at du kunne ventet litt også kunne vi gått gravide sammen igjen ;)

Stor gratulasjonsklem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dette er jo bare så herlig, Murmel! Måtte bare innom og klemme på deg igjen! :klem:

Tenk det da...mens jeg fortsatt har svangerskapet til knerten min friskt i minne så har du starta på et nytt et. Så rart...

Må innrømme at jeg får veldig, veldig lyst igjen jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...