Gå til innhold

Prøvere? Igjen?

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Regna nesten med at du var her. Velkommen i nabolaget. Måtte det gå raskt å få en spire på plass :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Jada, skjønner jeg fremdeles er en utrolig dårlig dagbokskriver. Har jo hatt en mnd hjemme med mini i juli og det er jammen travelt!

Vi er flink til å prøve for tiden :ler: så dette får gå som det går. Ikke noe stress og ikke noe press. Kunne egentlig tenke meg å bli gravid på denne tiden neste år, men vet jo ikke hvordan det da er jobbmessig iom at jeg har vikariat nå til juli 08. Vi får se hva som skjer ;)

Nå har jeg jo begynt å jobbe igjen og dermed er det mer tid til forumskriving, skjønne det den som kan ;)

Ha en super dag, jenter!

Også må jeg jo legge til at GRACE ER GRAVID :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter,

Og tusen takk for alle gode hilsener. Rørt over at dere ennå husker meg selv om aktiviteten min er særs laber. Hadde nok vært mye mer aktiv om jeg kunne brukt den bærbare på denne siden, men hver gang jeg prøver så får jeg feilmeldinger og alle internettvinduer blir lukket…

Saken er den at jeg tok en stavtest fra BilligeTeste.dk i går kveld og en i dag tidlig. Begge viser en svaaaaak lyserosa testestrek. De andre gangene jeg har testet (da jeg ventet mini) så har den vært blendahvit de gangene jeg ikke har vært gravid.

Vet ikke helt sikkert når ikm er iom at jeg hadde mensen i ca tre uker fra rundt 1. juli og utover. Har ingen andre ”symptomer” enn samme jævlige hodepine jeg hadde da jeg var gravid sist.

Har kjøt en Clear Blue nå med gravid/ikke gravid. Tenkte å ta den på fredag for å se om det er noe i disse to andre testene jeg har tatt.

Her kan dere jo se for dere selv… Vanskelig å fange streken med kameraet men man kan jo skimte. Litt sterkere i virkeligheten. Testen i dag var identisk.

120820072111hQvcmWLTg4oYKVScGa.JPG?17

120820072041rms8QY9P2rnm1zae31.JPG?39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med testene da! Ser streken på det nederste bildet!

Krysser fingra for positiv test på fredag. (men klarer du vente så lenge da? :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med testene da! Ser streken på det nederste bildet!

Krysser fingra for positiv test på fredag. (men klarer du vente så lenge da? :fnise: )

Vi får se ;):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...