Gå til innhold

Thailand

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Vi er en familie med 7 barn i alder 11 til 18 som skal på 3 ukers ferie til Thailand i mars neste år. Reiser med rutefly til Bankok og videre til Phuket/Krabi. Har ikke bestilt noe overnatting, og, HJELP, trenger forslag til plasser som er fine å besøke og steder å bo som rimelig. Budsjettet er ikke til luksushotell, men mer enkel hotell/bungalow. Vi har reist endel på øyloffing i Hellas, men det er første gang vi drar til Asia. Er takknemlig for masse gode tips. Gleder oss veldig. :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEI! Krabi, og Ao Nang spesielt er blitt dyrt.Veldig vanskelig å finne billige bungalower der i høysesong. Vi fant et hyggelig sted v Hat nopparathara som het Baan Po Ngam, fine,rene bungalower og svømmebasseng, mener vi betalte 1600bath i januar i år. Ellers vil eg anbefale Ko Lanta, kjempebra sted og mye rimeligere. Hva med å leie et hus eller leilighet der?? Sjekk ut Krabi.sawadee.com, thailand2hotel.com og Travelfish.org..

Gjest KohLanta
Skrevet

Kan absolutt anbefale Koh Lanta! :)

Var der selv i mai i år, og der er massevis av ulike boalternativer å velg blant i alle prisklasser.

Sjekk ut disse nettsidene:

GoToAsia

AndamanIslandHopping

Lantainfo

Lantaisland

TimeforLime

Krabiinfo

Sjekk litt rundt på ulike nettsider som expedia.com, asiarooms.com etc for gode tilbud og tripadvisor.com for å lese vurderinger av hotellene.

Skrevet

jeg kan også anbefale koh lanta. men kanskje ikke 3 uker. tror det hadde vært for lenge på et så lite sted. du kan jo kombinere krabi og koh lanta, det hadde jeg gjort:) På koh lanta ville jeg anbefale å bo på the long beach. kjempe fin strand:)

gled Dere!!!

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Tusen takk for gode tips. Ser også at det går nattbuss mellom Koh Lanta og Bangkok. Har noen erfaringer med dette ?

Skrevet

Det blir en veldig lang bussreise. Har ikke tatt det selv, men hvis det går en buss fra bangkok til koh lanta så er det helt sikkert en bra buss, og alt ordrer seg så bra i Thailand, så det er bare å kjøre på:)

Ellers ville jeg anbefale å ta buss eller fly først til krabi bo der noen dager/uke og så ta båt videre til Koh Lanta.

Lykke til:)

104 dager til jeg skal til Thailand. jippi :juhu:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...