Gjest Chalotte Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg begynte på Cerazette for ca 5 mnd siden, da jeg var tom for trionetta. Det begynte med at jeg ikke fikk mensen de neste tre månedene, så fikk jeg plutselig mensen - midt på pillebrettet, uten noe forvarsel og uten noe vondt. Mensen kom og gikk i en uke (jeg blødde ikke en hel dag, men den kom tilbake neste dag, slik fortsatte det en uke), og til slutt var jeg ferdig. Så igjen-to uker senere- kom mensen tilbake, jeg blødde da i to dager. Nå er jeg bekymra for at jeg skal få mensen på bryllupsdagen (vi gifter oss neste lørdag) uten å merke noe. Ikke særlig koselig med en stor blodflekk på den vakre, hvite kjolen min.. Jeg får ikke tak i noe lege, og kjenner heller ingen andre å spørre-så jeg spør dere. Hva bør jeg gjøre nå? Jeg er ferdig med brettet på søndag, bør jeg da slutte og ta en pause til jeg får snakket med legen og prøvd noe annet? Eller skal jeg fortsette på brettet og krysse fingrene for at det går bra på bryllupsdagen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå