Cæsar Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 ..Men det svir noe forferdelig når jeg har tatt det på! Er det vanlig? Hadde også sprekker i slimhinnene. Fikk også en tablett mot sopp som skulle svelges. Andre med erfaringer???
Ce'Nedra Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Har ikke akkurat erfaring, men jobba på apotek en stund, og mente Daktacort var for sopp på huden, ikke på slimhinner. På Apotek1 sine sider anbefaler de Canesten eller Pevaryl: http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad...oe_i_underlivet
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 ..Men det svir noe forferdelig når jeg har tatt det på! Er det vanlig? Hadde også sprekker i slimhinnene. Fikk også en tablett mot sopp som skulle svelges. Andre med erfaringer??? Jeg bruker dactacort mot psoriasis/atopisk eksem... Det er jo cortisonkrem, og bør ikke brukes på slimhinner.
Gjest Kris Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Jeg har alltid fått daktakort i det siste for underlivssopp, og det av 2 forskjellige leger. Tror det er litt mer for de som har hatt sopp før, slik at den er sterkere..
Gjest Emera Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Jeg har alltid fått daktakort i det siste for underlivssopp, og det av 2 forskjellige leger. Tror det er litt mer for de som har hatt sopp før, slik at den er sterkere.. Den er ikke sterkere, men inneholder en kombinasjon av soppdrepende middel og hydrokortison. Det er sånn at kortison forverrer sopp, og soppmidler forverre eksem. Mange som har sopp i underlivet får utslett i tillegg, derfor brukes denne kombinasjonskremen. Men ikke bruk den mot underlivssopp uten å ha snakket med lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå