Lilah Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 For et par dager siden begynte jeg å få tørre øyne. Jeg har litt dårlig med tårevæske fra før, kan ikke bruke linser bl. a, men nå er det ille. har vært en tur på apoteket og fått en gele til å dryppe på øye, som skal holde øyet vått i 6 timer, men den hjelper ganske lite. Det kan komme av litt lite søvn i det siste, men det er rart.. Det svir og er tørt, må blunke ofte, men det klør ikke. Det er også litt rødt på øye (ser ut som jeg er fyllesjuk, hehe). har noen en ide om hva det kan være? Kjipt å dra til legen for en sånn ting syns jeg.
razmatazz Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Nei aner ikke hva det kan være, men det er IKKE kjipt å dra til legen for noe sånt. Ring idag og bestill time
Gjest Fjellsippa Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Du er ikke allergisk da? For meg kjennes det ut som om jeg har rusk på øyet når det er noe jeg er allergisk mot. Da hjelper Livostine øyendråper. Ellers bruker jeg øyendråper som jeg får kjøpt på apoteket mot tørre øyne. Har hørt at det beste er å bruke ampuller med saltvann, fordi andre øyendråper gjør problemet verre over tid. Saltvannsampuller fås også kjøpt på apoteket.
Skravla Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 *abonnerer* Jeg bruker stort sett saltvannsampuller til vanlig, men er det ekstra ille så bruker jeg kunstig tårevæske. Kjøper ampuller av det også for de holder lenger. Hvis ikke dette hjelper så vil jeg anbefale at du får tatt allergitest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå