Gå til innhold

Ninssan Qashqai


Dixie

Anbefalte innlegg

Hei. I ett svakt øyeblikk så kjøpte jeg ovennevte bil, som jeg hverkan kan uttale eller skrive riktig...

Synes den var så fin på reklamen, og i butikken... Så jeg har kjøpt en jeg får i oktober, men når jeg ser de rundt på gata nå så liker jeg de ikke.... sukk. Er det egentlig en dårlig deal??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

synes også den var fin! hvilken farge har du da?

men, hvis du nå går rundt og tenker at du ikke liker den likevel, så var det kanskje en dårlig deal. kan kjøpet reverseres da?

kanskje du må gå i butikken og be om en ny prøvetur og se om du får tilbake den gode følelsen?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... Jeg burde sikkert lære etter forrige bilkjøp at man burde tenke seg litt mer om, men... bil er så kjedelig, man burde ha en mann som kan ordne sånne ting.

Jeg hadde tenkt på å kjøpe ny bil, også så jeg reklamen og noen dager senere gikk jeg forbi en Nissan butikk også gikk jeg ut med ny bil:-(

Har bestil sølvgrå med stoooooooort glasstak.. Kanske det er derfor jeg ikke synes den er så fin nå, for de jeg har sett kjører rundt er blå og jeg liker ikke blått...

Nei, tror ikek jeg kan reversere avtalen, nå er den jo under produsjon:-( Men jeg venner meg sikkert til den og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_gazelle_*
Hei. I ett svakt øyeblikk så kjøpte jeg ovennevte bil, som jeg hverkan kan uttale eller skrive riktig...

Synes den var så fin på reklamen, og i butikken... Så jeg har kjøpt en jeg får i oktober, men når jeg ser de rundt på gata nå så liker jeg de ikke.... sukk. Er det egentlig en dårlig deal??

Kjempefin!!!! Et vennepar har nettopp kjøpt den (sort), den ser utolig kul ut!!

Litt barsk samtidig som den ikke er vulgær, hvis dere skjønner. Har prøvekjørt den også, har lyst på en selv...

Synd det er ganske lang leveringstid på dem, de har jo solgt så godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dixie i.i

Ja, nå har jeg jo hatt den noen mnd og er kjempefornøyd. SLapp unna med 1 1/5 mnd ventetid (mot ett år) fordi det var kommet en avbestilling eller noe sånt!

Er veldig glad i bilen min:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...