Gå til innhold

Bulgaria Sunny Beach

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Shanka_*
Skrevet

Hei!

Jeg reiser nedover til Bulgaria med min mor og bror på 17 år. Vi skal til Sunny Beach og bo på et hotell som heter Majestick Hotel. Ønsker veldig gjerne og høre fra dere som har vært i Sunny Beach, og kanskje noen av dere har vært på hotellet?

Hvordan er maten, hva slags mat kan man få? Er det lett å få magesjuken?

Er bekymret siden det har vært så mye tull der borte de siste dagene.. Men hva fanken skal man gjøre? Vi bestilte turen for 2 måneder siden og hadde jo BARE hørt positive ting om plassen, og plutselig i disse dager kommer den SHITEN! Uff.. :tristbla:

Håper noen har noe positivt å si om stedet/hotellet...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tobarnsmamma1_*
Skrevet

Heisann!!

Jeg har nylig vært i Sunny Beach, og bodd på Majestic. Ett utrolig flott hotel, litt stort kanskje. Kort vei til stranden.

Vet det har vært masse skriverier i media i det siste om Sunny Beach.. Kan ikke si at jeg såg noe negativt i det hele tatt. Og politi gikk det rundt i gatene hver eneste dag.. Det reiser VELDIG MANGE turister til dette stedet. Mange ungdommer som aldri har hørt om å drikke med måte.

På facebook såg jeg en av dagene ett bilde av en NORDMANN, 19-20 år ca...naken! sittende oppå en sånn okse/rodeo... HALLO??? Er det slik at når man reiser på ferie med vennegjengen, så eier man ingen hemninger lenger??? Om å gjøre å gjøre de villeste tingene, drikke mest...slik at en har noe å "skryte" av når en kommer hjem? Veldig mange av disse legger opp til bråk HELT PÅ EGENHÅND! Og da spiller det ikke noe om stedet heter SUNNY BEACH, AGIA NAPA, OSLO eller BERGEN!

Og alle disse som visstnok skal være voldtatt.......; JEg såg mange skandinaviske unge jenter i Sunny BEach, hvordan de var kledd? Jo, skal vi se, skjørt som såvidt skjulte skinkene, korte topper som i tillegg var særdeles utringede.... Her skal mest mulig av magen vises, pynt i navlen...og mest mulig av brystene....!

De er strålende blid...flørter med bartenderene og danser og vrikker på seg foran dem!! Ja vettu ka, da syns jeg heller ikke særlig synd på dem!!!!!

Blir så utrolig provosert av sånne idiotiske ungdommer!!

Maten der nede var fantastisk god!

Kjøtt av alle slag, fisk, pasta, pizza...

På Majestic spiste vi frokost hver dag, stort utvalg både av varme og kalde retter. Vi fant oss en plass utenfor, for i 9 tiden kunne det være svært mange mennesker i restauranten samtidig. Stille og rolig å sitte utenfor :-)

Majestic ligger dessuten langt fra hovedgaten.. Utrolig flott familiehotel!! Stort bassengområde :)

Tok taxi hver eneste dag, og de vi møtte på var høflige, og pratet så godt de kunne på gebrokkent engelsk.

Vi avtalte alltid pris på forhånd.

Minibank er det på veggen like utenfor hotellet. Var stort sett denne vi brukte.

Har vært i Sunny Beach 3 ganger, og neppe vært der for siste gang. Hadde ikke tvilt ett sekund på å reise dit!

Det var litt av mine erfaringer ;)

Hei!

Jeg reiser nedover til Bulgaria med min mor og bror på 17 år. Vi skal til Sunny Beach og bo på et hotell som heter Majestick Hotel. Ønsker veldig gjerne og høre fra dere som har vært i Sunny Beach, og kanskje noen av dere har vært på hotellet?

Hvordan er maten, hva slags mat kan man få? Er det lett å få magesjuken?

Er bekymret siden det har vært så mye tull der borte de siste dagene.. Men hva fanken skal man gjøre? Vi bestilte turen for 2 måneder siden og hadde jo BARE hørt positive ting om plassen, og plutselig i disse dager kommer den SHITEN! Uff.. :tristbla:

Håper noen har noe positivt å si om stedet/hotellet...

Skrevet

HVis du allikevel er usikker på om du vil dra dit så leste jeg om at i hvert fall Apollo booket om gratis, men det gjelder kansje bare ungdom som reiser alene.

Det blir sikkert en fin ferie, så lenge man unngår verstingstedene.

Skrevet
HVis du allikevel er usikker på om du vil dra dit så leste jeg om at i hvert fall Apollo booket om gratis, men det gjelder kansje bare ungdom som reiser alene.

Det blir sikkert en fin ferie, så lenge man unngår verstingstedene.

Det var bare ungdom under 18 år som fikk booket om gratis.

Har vært i Bulgaria og har ingen ting negativt å si om stedet, men jeg var ikke på Sunny Beach.. :) Tror det blir en super ferie jeg. Bulgarerne er hyggelige og det er et nydelig land! Masse god mat og mye shoppingmuligheter.

Anbefales på det sterkeste, jeg kommer garantert til å reise tilbake.. :ler:

Skrevet

Jeg kjenner flere som har vært der (folk over 30), og som ikke har merket noe til "Bloody Beach".

Maten er iallefall billig. Middag på en bedre restaurant med vin koster 100 kr. Vet ikke om du får dyrere mat der nede...

Jeg har hørt om noen som har fått magesjau, men det gikk fort over. Kanskje lurt å ta med Imodium...

God tur! :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...