Gå til innhold

Hvor my lyger du her inne?

Fremhevede innlegg

Gjest vimselot
Skrevet

Ok, dere er morsomme. Hilde ks. egentlig en mann... :)

Det tror jeg bare ikke...men det er jo det samme hva jeg tror, egentlig...

Fint at folk omskriver litt på fakta, tid, kjønn osv. Ellers ville vel det vært tilnærmet gerilja-krig blant kvinner i landet, pga kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyver ikke (hvorfor skulle jeg det?), men holder kjeft om endel ting, ja - og tuller litt innimellom.

Skrevet

Som endel over her sier.

Lyger ikke da lar jeg heller være å si noe.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ljuger så støvelen står, både her og i RL.

(men jeg kan ikke noe for det, har fått diagnosen "uhelbredelig lystløgner" a legen)

Skrevet

Av og til, jeg har en livlig fantasi og jeg liker å skrive.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg lyver ikke, men sier nesten ingenting om meg selv.

Om andre lyver er helt uinteressant. Det som er interessant er at det er mange spennende problemstillinger som tas opp her på KG. Om de er reell eller ikke er underordnet. Selv om trådstarter hadde livlig fantasi kan andre passe godt inn i problestillingen.

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg lyver ikke her inne og finner ikke på ting bare for moro. Endrer heller på visse enkele fakta eller lar være å skrive ting, men av og til føler jeg at jeg har utlevert meg selv for mye. Blir automatisk litt mer åpen her inne enn jeg er ellers, for her er det ingen som vet hvem jeg er. Har av og til etter å skrevet et innlegg blitt redd for at noen skal forstå hvem jeg er, men slår det fort fra meg når jeg tenker etter over hvor mange mennesker det faktisk er her inne og i Norge..

Skrevet

ja si det. du røper jo hemmeligheten din vimselot.

Skrevet

Nei, jeg lyver ikke her. Tror ikke jeg pynter på sannheten eller forskyver tidsperspektiver eller lignende heller. Jeg unngår heller å fortelle for mye :)

Skrevet

EG lyger aldri her inne! Ser ikkje poenget med det. Er det noko eg absolutt ikkje vil at andre skal vita om, dersom eg blir gjenkjent, så har eg to valg. Enten lar eg vera å skriva om det, eller så tek eg det opp som anonym gjest!

Egentlig fortel eg nok litt for mykje her inne, om personlege ting. Det er ikkje noko som helst problem for folk som kjenner meg, å gjenkjenna meg, viss dei skulle koma over dagboka mi! Berre det at eg skriv nynorsk, aukar sjansane betraktelig for at eg kan bli gjenkjent. Vil jo vera litt kjipt om det skjedde, no når eg og kjæresten min har blitt prøvarar. For eg har absolutt ikkje lyst til at andre skal vita om det. Ja ja, eg får berre satsa på at eg ikkje blir gjenkjent. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...