Gjest Frysepulver Skrevet 24. juli 2007 #1 Del Skrevet 24. juli 2007 Maks 100 000,- Servostyring Gjerne 2000-modell eller nyere Femdørs (noen er dessverre bare tredørs) Kjører mest til og fra jobb/butikken Bør ikke koste skjorta for service (fikk høre at Golf/Polo er dyre på det området) Ikke Nissan Ikke turkis inni (slik jeg dessverre har sett mange Toyota Yaris er) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 24. juli 2007 #2 Del Skrevet 24. juli 2007 Du kan fint få en bra bil til under den prisen der. Har du noen formening om hvor sterk motor du vil ha? Hvor stor bilen skal være? Hvor holbar den skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 24. juli 2007 #3 Del Skrevet 24. juli 2007 Du kan fint få en bra bil til under den prisen der. Har du noen formening om hvor sterk motor du vil ha? Hvor stor bilen skal være? Hvor holbar den skal være? Konebil Motor og holdbarhet har jeg ikke peiling på. Jeg trenger egentlig bare noen motargumenter mot min fars MB A-klasseforelskelse - jeg vil ikke ha noen veltepetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Madam Mim* Skrevet 24. juli 2007 #4 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg ser du ikke vil ha Golf. Men det syns jeg du skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 24. juli 2007 #5 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg ser du ikke vil ha Golf. Men det syns jeg du skal ha. Jo, JEG vil ha Golf, men min far sier den sluker bensin samt at det er dyr service på sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Madam Mim* Skrevet 24. juli 2007 #6 Del Skrevet 24. juli 2007 Ikke gjør som verken mora eller faren din sier! Spis loff med sirup på og kjør Golf - ække du voksen jente da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 24. juli 2007 #7 Del Skrevet 24. juli 2007 Ikke gjør som verken mora eller faren din sier! Spis loff med sirup på og kjør Golf - ække du voksen jente da? Njo, men hvis jeg skal håpe på noe bidrag fra den kanten bør jeg være noe lydhør Men har absolutt ikke avskrevet Golf, altså... Vampis sender meg jævligere og jævligere biler på msn nå, så dette kan ta tid trur eg Herregud, er klokken HALV TOOO??? Trodde den var rundt 23 eller noe jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 24. juli 2007 #8 Del Skrevet 24. juli 2007 Med tanke på hvor god frøkna er på vedlikehold støtter jeg pappan hennes Gå for japansk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 24. juli 2007 #9 Del Skrevet 24. juli 2007 Med tanke på hvor god frøkna er på vedlikehold støtter jeg pappan hennes Gå for japansk... Høh, det er bare fordi han ikke gidder å sjekke ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Madam Mim* Skrevet 24. juli 2007 #10 Del Skrevet 24. juli 2007 Det viktigste er jo fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 24. juli 2007 #11 Del Skrevet 24. juli 2007 Ja hun sier så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. juli 2007 #12 Del Skrevet 24. juli 2007 Hva med en Peugeot 206? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Madam Mim* Skrevet 24. juli 2007 #13 Del Skrevet 24. juli 2007 Ja hun sier så Skjønte ikke helt den smileyen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 24. juli 2007 #14 Del Skrevet 24. juli 2007 Det viktigste er jo fargen! Mørk blå eller sølv/grå Grå seter skal ikke ha registeringsskilt fra Jallaland, det skal være lokalt skilt (Vampis, vi nevner ikke hva slags skilt da det er identifiserende mht hvor jeg bor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Madam Mim* Skrevet 24. juli 2007 #15 Del Skrevet 24. juli 2007 Fransk? Japansk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 24. juli 2007 #16 Del Skrevet 24. juli 2007 Hva med en Peugeot 206? Synes de er litt rare bak... Det med fransk bil har vel forsvunnet litt - det med at det er dumt pga verksteder og sånt? De vi fant i går blir for dyre, jeg er livredd for tanken på et lån, så jeg vil ikke over 100 000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 24. juli 2007 #17 Del Skrevet 24. juli 2007 Må sove nå (les: rydde ferdig for så å sove), får se mer på dette i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. juli 2007 #18 Del Skrevet 24. juli 2007 Ja, rompa er litt stygg, men fronten er jo schtilig! Er det dumt med fransk bil pga. verksted? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 25. juli 2007 #19 Del Skrevet 25. juli 2007 Skjønte ikke helt den smileyen? :klø: Les: Jeg ler så jeg griner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 25. juli 2007 #20 Del Skrevet 25. juli 2007 Ang fransk: Jeg tror at de har blitt mye bedre enn de var og man har gått litt bort i fra at det er vanskelig å finne deler. Jeg sverger til tyske biler, men verkstedregningene blir ofte høye pga dyrere deler, og de er dyrere i innkjøp. Derfor anbefaler jeg frys å gå får japansk. De bilene er billige å reparere. For å reparere en bil må man alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå