Gå til innhold

jente 22....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg er glad jeg fant denne siden, men likevel ble jeg utrolig lei meg og deppa over å lese disse historiene som jeg kjente meg igjen i. Har vært sammen med samboeren min i 6 år og han er min eneste sexpartner, etter det første året med sex fikk jeg plager med svie og sårhet men trodde det var bare sopp å gikk ofte på canasten kurer. Etter en stund ble sex en sårt tema for meg, der jeg ofte ville men kroppen ikke var med. Jeg ser nå i ettertid at jeg også ble gradvis plaget med å ikke kunne gjennomføre et samleie uten at det gjorde vondt ved inntrengning. jeg ar vært til gynekologisk undersøkelse 3 ganger i mitt liv, den første hos en mannlig lege som sa jeg bare hadde en soppinfeksjon. Den neste hos min nye fastlege som henvist meg til spesialist, men fikk ikke noe utav det heller. Jeg savner å kunne ha et normalt sexliv og ser at samboeren min ofte blir skuffa og ikke skjønner helt hva som er problemet. Jeg har enda ikke fått påvist noe sykdom, men er ganske sikker på at jeg har både vestubilitt og vaginisme. :cry: Går til psykolog for depresjon og dette er med på å forverre depresjonen min. Jeg har hatt noen positive sexopplevelser siste 2 årene, men det er sjelden. Jeg sier oftest nei og stivner til om samboeren min vil ha sex med meg. Jeg blir ofte veldig lei meg og innesluttet om vi har prøvd å ha sex, og jeg ikke klarer å slappe av og vi må stoppe. Hodet har så lyst, men kroppen vil ikke. Krangler mye med samboeren og vet at mye av grunnen er at vi ikke har et intimt forhold, noe som sliter på oss begge.

Jeg lurer på om det finnes noe behandlingstilbud andre plasser enn i oslo? veldig dyrt å reise til oslo for å så betale masse til privat klinikk og reise hjem igjen. Men må vel prøve slik at jeg kan få bukt med denne forferdelige sykdommen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampyra
Skrevet

Historien din ligner mye på min, og mitt problem var p-piller. Jeg var hos spesialist og slet med soppinfeksjoner og rifter i underlivet i 5 år før jeg fant en lege som ba meg slutte på p-piller. Plagene forsvant nesten umiddelbart.

Forsøk det først! Det er helt naturlig at du kvier deg for inntrengning når du vet at det fører til smerte, og dermed spenner du deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...