Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Hei! jeg har fått nå urinveisinfeksjon og har begynt med antibiotika, men går det ann å ha sex selv om man har denne infeksjonen? er det dumt i forhold til å bli frisk, eller er det ikke farlig men kan gjøre vondt? hilsen trude
Tjobing Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hei! jeg har fått nå urinveisinfeksjon og har begynt med antibiotika, men går det ann å ha sex selv om man har denne infeksjonen? er det dumt i forhold til å bli frisk, eller er det ikke farlig men kan gjøre vondt? hilsen trude Av erfaring vet jeg at det kan være lurt å vente med sex til du er ferdig med kuren.. Men det kommer igjen litt ann på hva slags bakterie du har fått ner'i der også... Det gjør ikke vondt så lenge de generelle symptomene dine har roet seg, men som sagt - det er nok lurt å vente..
Firvill Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Og husk å tisse etter sex. Hver gang, innen ti minutter etter at dere er ferdige. Da skyller du ut bakterier som evt. har blitt dyttet oppi urinrøret, og som kan forårsake ny UVI hvis de får kose seg i fred.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå