Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 http://www.kjendis.no/2007/07/24/506999.html Dette var jo orginalt. Hva synes dere om den nye jobben henens?
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Helt grei den, men det hun nå skal bruke tre år på og koste en formue, kan man få mye billigere og på langt mindre tid.
milla-mor Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 oi... det kan jo bli interessant å se hvorvidt respekten for de kongelige kanskje dabber litt av nå. angående folk med såkalte "evner", så føler jeg ikke at jeg har noen rett til å avfeie dette fullstendig. hva vet vel jeg? bare fordi det ikke er en reell situasjon for meg å prate litt med engler og dyr i ny og ne, så behøver jo ikke dèt å bety at det ikke er det for andre. det hadde egentlig vært litt betryggende og koselig men jeg er en kjip realist. blir ikke overbevist av spøkelses-historiene til diverse bekjente, heller. er det ikke litt typisk märtha? hvis noen snakker med engler, så måtte det jo være henne. ari er sikkert sprekkferdig av stolthet. her holder det ikke å skyte bjørn og knuse stein, nei!
Gjest Synsk Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Kjempeflott for oss andre som jobber som synske! Vi har jobbet i mange år for å bli sett på som "virkelige" og at vi har en ordentlig jobb. Mange tror jo at vi bare er hasjrøykende virkelighetsfjerne hippier som sover halve dagen og bare er våken om natten og da sitter vi i rus og fabler om engler og spøkelser. Vi er mange som jobber seriøst med dette, jobber på kontor hvor vi tar imot klienter og har vanlig arbeidsdag. Det er heldigvis mange som har skjønt at vi har mye å bidra med. At de kan få hjelp hos oss. Jeg regner med at nå som Martha har stått frem med dette, så har vi tatt et stort skritt videre i prosessen med at folk vil se oss som vanlige terapeuter på lik linje med fysioterapeuter, akupunktører, osv.
Gjest Synsk my ass Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Kjempeflott for oss andre som jobber som synske! Vi har jobbet i mange år for å bli sett på som "virkelige" og at vi har en ordentlig jobb. Mange tror jo at vi bare er hasjrøykende virkelighetsfjerne hippier som sover halve dagen og bare er våken om natten og da sitter vi i rus og fabler om engler og spøkelser. Vi er mange som jobber seriøst med dette, jobber på kontor hvor vi tar imot klienter og har vanlig arbeidsdag. Det er heldigvis mange som har skjønt at vi har mye å bidra med. At de kan få hjelp hos oss. Jeg regner med at nå som Martha har stått frem med dette, så har vi tatt et stort skritt videre i prosessen med at folk vil se oss som vanlige terapeuter på lik linje med fysioterapeuter, akupunktører, osv. blablabla. Og hvor er Madeleine? Hvis det er så mange synske, er det rart at ingen har funnet Maddie ennå... En skandale at Martha beholder prinsessetittelen og bruker den i arbeidet med å villede folk.
Gjest Synsk Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Det er jo holdninger som dine som gjør at Madeleine ikke blir funnet. Når synske tipser politiet om forsvunnede personer, svarer politiet akkurat slik som du skrev i overskriften..
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Jeg synes at dette er å gå langt over streken, så lenge hun har prinsessetittelen. Snart starter hun vel slik spåtelefon til 30 kr minuttet?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 Hun om det, men jeg må ærlig innrømme at jeg med en gang jeg leste det trodde det var en spøk. Men så er det jo i slutten av juli, ikke 1.april.
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 Det er jo holdninger som dine som gjør at Madeleine ikke blir funnet. Når synske tipser politiet om forsvunnede personer, svarer politiet akkurat slik som du skrev i overskriften.. Politiet har et stort problem med såkalte "synske" som villeder dem i enhver forsvinningssak ... Ærlig talt - nå forsvant det som måtte være av respekt for Märtha Louise - går det an ?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 Ærlig talt - nå forsvant det som måtte være av respekt for Märtha Louise - går det an ? Jeg tror aldri jeg har vært så republikansk før, som jeg føler meg i dag. Gro for President!
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #13 Skrevet 24. juli 2007 Jeg synes at dette er å gå langt over streken, så lenge hun har prinsessetittelen. Snart starter hun vel slik spåtelefon til 30 kr minuttet? Det er jo prinsessen, tror du virkelig hun nøyer seg med 30 kr minuttet? Hun må jo ha minst 100.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #14 Skrevet 24. juli 2007 Hun bruker mediaoppmerksomheten hun får i form av å være prinsesse, til å markedsføre sin kommersielle virksomhet - det synes jeg er noe betenkelig. Ellers er hun selvfølgelig fri til å gjøre hva hun vil, innenfor lovens rammer. Om hun og Ari er til skade for Kongehuset vil jeg ikke har noen formening om, MEN Haakon og Mette Marit gjør en veldig god jobb.
Gjest Synsk my ass Skrevet 24. juli 2007 #15 Skrevet 24. juli 2007 Det er jo holdninger som dine som gjør at Madeleine ikke blir funnet. Når synske tipser politiet om forsvunnede personer, svarer politiet akkurat slik som du skrev i overskriften.. Uffda, holdningene mine er skyldig i at Maddie ikek blir funnet... Hldningene mine om at synske er noen sjarlataner fører vel til at det skapes blokkeringer slik at synske ikke kan tune seg inn på Maddie. Fortell meg heller hvilke lotto-tall jeg skal satse på til lørdan, du...
milla-mor Skrevet 24. juli 2007 #16 Skrevet 24. juli 2007 hvorfor klarer ikke folk å holde debattene på et noenlunde oppegående nivå?? blir så overrasket over frekke kommentarer og usakligheter... vi er da voksne mennesker. snakker man sånn til folk in real life, liksom...?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #17 Skrevet 24. juli 2007 Kjempeflott for oss andre som jobber som synske! Vi har jobbet i mange år for å bli sett på som "virkelige" og at vi har en ordentlig jobb. Mange tror jo at vi bare er hasjrøykende virkelighetsfjerne hippier som sover halve dagen og bare er våken om natten og da sitter vi i rus og fabler om engler og spøkelser. Vi er mange som jobber seriøst med dette, jobber på kontor hvor vi tar imot klienter og har vanlig arbeidsdag. Det er heldigvis mange som har skjønt at vi har mye å bidra med. At de kan få hjelp hos oss. Jeg regner med at nå som Martha har stått frem med dette, så har vi tatt et stort skritt videre i prosessen med at folk vil se oss som vanlige terapeuter på lik linje med fysioterapeuter, akupunktører, osv. Vi får da håpe at det norske folket vil akseptere synske og klarsynte på linje med andre profesjoner og utdanninger! Dette vil bidra til større aksept og respekt for hva synske og klarsynte faktisk jobber seriøst med og har gjort det til alle tider. Bare fordi det ikke er vitenskapelig betyr ikke at det ikke er bra. Dette appellerer ikke til meg, men jeg synes disse gruppene fortjener stor respekt for hva de utfører av arbeid og for deres søken. De hjelper jo mange mennesker og så lenge dette får folk til å føle seg bedre er vel det hva som er viktigst.
Frigg Skrevet 24. juli 2007 #19 Skrevet 24. juli 2007 Jeg synes ikke noe om dette, men hvis hun selv synes at det å snakke med hester og engler hjelper henne så skal ikke jeg stå i veien. Men synes at hun og Ari passer bare bedre og bedre sammen
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 24. juli 2007 #20 Skrevet 24. juli 2007 Og telefonnummeret på skolens web-side går direkte til Slottet også -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå