Gå til innhold

Farlig å chatte????


Usikker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Miss Gemini

At det går an icon_biggrin.gif

Som han selv sa; trodde ikke slike ting skjer annet enn på film.

Også i lille Norge da.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har vel ikke direkte noe med chatting å gjøre? De hadde kjent hverandre i et par måneder og blitt enige om å flytte sammen! DER var det vel tabben ble begått. Hvem vet hvor klart han har gitt uttrykk for at han ikke ville at de skulle flytte sammen likevel? Han hadde dessuten gitt beskjed om at han ikke ville bare tre uker før hun skulle komme. Hun hadde vel sagt opp leilighet og alt? Nei, folk må tenke seg litt om før de lover ting spør du meg. Og igjen: chattingen hadde vel lite med følgene å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Yatzy. Her hadde mannen bare gitt SMS-melding etter at han hadde ombestemt seg. Kanskje ikke hun hadde leste meldingen engang???

Mannfolket i denne historien virket minst like fjern som dama.

_________________

rosaengel.gif

Sussi med stjerne1212[ Dette Innlegg er endret av: Sussi* den 2002-04-02 20:20 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til at jeg ikke skjønner hva denne historien har i avisen å gjøre. Jeg synes det er utrolig dårlig journalistikk å skrive om dette, det er en privatsak mellom de to involverte. Det som også skjer nå er at det går ut over barna til kvinnen. Og hun har ikke uttalt seg i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Jeg er enig med deg Yatzy,men det var noe bra med det...

Og det var at jeg fikk meg en god latter icon_lol.gif

Vet ikke hva som er værst jeg flytte med allt du eier og har med barn på slep til en som ikke engang vill at du skal flytte inn til han....

Eller diskutere med en fremed som du har chattet med noen få månder om dere skal flytte sammen....

Spørr du meg så er ingen av partene i den saken serlig klok....

Klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som ikke er involverte i saken så er det jo bare en artig historie....... og jeg mente innlegget i dette forumet skulle være litt humor.....

Men, for de involverte - er det jo ikke morsomt. Det er vi vel alle enige om.

Hilsen ei som fortsatt vi chatte......

uten å tenke tanken på å flytte! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenke meg å flyttte, så jeg får vel starte med å chatte....*fnis*

Hvilket chatterom er best egnet for en slik sak?????12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...