Pikapika Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Hei! Er ny her (ikke sikker på om dette kommer rett)! Har i dag sendt bilder for vurdering. Men det er ikke lett, bor langt fra klinikkene på vest og østlandet! Har nå vært i kontakt med Nobelclinic. Er det noen som har erfaring/kan hjelpe meg med egene erfaringer? Noen som har opperret seg på denne klinikken? Pikapika
milla-mor Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 hei, du hvis du heller skriver dette innlegget i "CeeCee`s hemmelige verden", så er jeg sikker på at du vil få masse hjelp fra silikon-bertene der. du finner den på dagbok, a-e. skulle gjerne hjulpet deg, jeg, men jeg opererte ikke på nobel.
Lizzie123 Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Jeg opererte på Nobel og har bare positive erfaringer derfra. Både før, under og etter operasjonen.
Gjest puselabb Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 I Cee Cee's hemmelige verden finner du masse erfaringer fra andre som har hatt operasjoner. Spør der :rosasmil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå