Gå til innhold

Ekstern harddisk til mac


Gjest piropa

Anbefalte innlegg

Gjest piropa

Trenger ekstern harddisk til macbook'en min. Kommer til å bruke den som lagringsplass for digitale bilder og musikk/videoer. Må derfor være en viss str på den (hvert av mine digitale bilder har en str på ca 3,3 Mb - ja, Mb). Tar en god del bilder. Har allerede 1500 bilder som må over :) Siden jeg er student må jeg også tenke økonomisk, og ser helst at prisen ikke kommer over 1000kr. Noen som kan hjelpe meg? Hadde vært supert!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vil jeg enkelt og greit foreslå

denne

eksterne harddisken fra Western Digital på 320 GB, det burde holde for en god stund!

Legger du i et par hundre kroner til, så får du

denne

disken fra WD, den er også 320 gb, men med FireWire, som jeg går ut fra at din MAC har..

For 1100,- får du en WD disk på 500 gb hos

mpx.no

Om du betaler med kredittkort på mpx, kommer det ca 100 kroner i tilegg på frakt. eller 170 om du vil ha pakken i oppkrav.

Jeg å vil ha mac! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har en MiniMax, 280 Gb og hastighet 7200 rpm. Den er ca et år gammel. Er fornøyd med den, og den ser "macete" ut, om det betyr noe. Dessuten har den firewire, noe som er veldig greit for meg som har en bærbar mac med bare to usb-utganger. Disken selv har mange usb-porter slik at den kan fungere som en hub om nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...