Gjest Tristessa Skrevet 30. mai 2002 #281 Del Skrevet 30. mai 2002 Uffameg Tuva! Her ble det og litt blåsete og med skyer, så jeg vet ikke hvor mye det blir av den solingen min. Vil ligge mer i solen nå!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2002 #282 Del Skrevet 30. mai 2002 Holder på å skrive på sangen jeg lovte deg... Men mangler inspirasjon. Også jeg som skal stå på flyplassen og synge når din kjære kommer hjem. *sukker* Noen som har noen forslag... *dumme, dumme meg* Godt jeg ikke skal bli popstjerne! Klarer ikke så skrive en sang en gang Men Lily! Nå er det ikke lenge igjen! *hopper og synger av glede* Kan jeg få stjele en klem av ham når han kommer, siden jeg har vært med på denne nervepirrende nedtellingen? Pliiiiizzzzz!? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 30. mai 2002 #283 Del Skrevet 30. mai 2002 Klart du skal få stjele en klem Hope! Lykke til med sangen forresten, er glad jeg slipper å ta på meg ansvaret! Bare seks dager igjen nå, gleder meg sånn at jeg er nesten søvnløs! Wee! Masse klemmer,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 31. mai 2002 #284 Del Skrevet 31. mai 2002 5 dager igjen!!!!!! Skåååler i pærebrus! I dag har god været kommet til meg også. Sola skinner og det er varmt og godt. AAaahh......deilig å sitte i solen. (Måtte fjerne bildet. Fikk ikke lov å ha det der av moderator.) _________________ Tuva 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-05-31 14:58 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 31. mai 2002 #285 Del Skrevet 31. mai 2002 Stilig bilde du har lagt ut Tuva! Nå er det jammen ikke lenge igjen, og det er jammen bra, for nå vet jeg nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg mer! Gleder meg veldig, vil bare ha ham hjem nå slik at jeg slipper denne evinnelige kranglingen mer... Uffameg, må skjerpe meg nå... Men nå er det helg! Skal kose meg en masse! Aller siste helgen uten kjæreste!!!!!! Masse klemmer,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. juni 2002 #286 Del Skrevet 1. juni 2002 4 dager igjen, solen skinner for fullt og jeg gleder meg mer enn noensinne! Måtte bare inn og skrive litt her nå, ettersom jeg kommer til å bli liggende i solen resten av dagen... Begynner å se ut som en hobbyneger nå, gøy... Stakar gossen min, han har ikke fint vær i det hele tatt og må pakke alle tingene sine nå han... Men men, snart kan han og få være med i solen! Masse klemmer, 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 1. juni 2002 #287 Del Skrevet 1. juni 2002 4 dager igjen!! Nå er det virkelig ikke lenge igjen! Solen skinner hjemme hos meg også! Kjempe deilig. Blir nok liggende ute på verandaen dag. Ha en fin dag, Lily!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. juni 2002 #288 Del Skrevet 1. juni 2002 Hmmm... jeg ser ut som enn hummer. Noen som vil ha middag? Jeg smaker sikkert fortreffelig sammen med champagnen som ligger i kjøleskapet mitt!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 2. juni 2002 #289 Del Skrevet 2. juni 2002 3 dager igjen og jeg kan nesten ikke tro at det er sant. Jeg skal få se gutten min igjen! Gleder meg sånn at jeg holder på å gråte hver gang jeg tenker på at han skal komme hjem og holde rundt meg igjen, at vi skal sitte på kafè og bare se på hverandre helt stille, at vi skal fjolle rundt som vanlig, at vi skal være med hverandre. Ååå... det er så lenge siden sist, har nesten glemt hvordan det føles. Men en ting er sikkert: jeg vet hvordan det føles å glede seg! Vil bare si tusen takk til alle dere som har fulgt med på denne tråden, det har vært kjekt for meg at noen andre bryr seg litt. Masse gledersegklemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 2. juni 2002 #290 Del Skrevet 2. juni 2002 3 dager igjen!!!!!!! Skjønner godt at du gleder deg. Det skal nok bli deilig å se gutten din ansikt til ansikt igjen! Hva med å ta en skål for det?? *spretter flasken med deilig sprudlende pærebrus* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 2. juni 2002 #291 Del Skrevet 2. juni 2002 Ja, pærebrus til ære for min nå akk så hard pakkende gosse er ingen dum idè! Og selv om du ikke vet at jeg er her inne vennen min må jeg bare si at jeg er såååå glad i deg! *smask*! Masse klemmer,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 3. juni 2002 #292 Del Skrevet 3. juni 2002 ÅÅÅÅ, nå er det ikke lenge igjen! Hvis jeg er så på tuppa nå, lurer jeg virkelig på hvordan jeg er på onsdag morgen! Gleder meg sånn! Her er det kjempe vær i dag, håper alle dere andre og får en fin dag, jeg skal i allefall gjøre mitt beste! Gledermeg gledermeg gledermeg Klemmer, 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. juni 2002 #293 Del Skrevet 3. juni 2002 Hallo Snuppsi! Bare 2 dager igjen nå! Tenk på det. Når på onsdag kommer han hjem da? Skal du møte han noe sted?? Ååååå, så spennende!!!!! Jeg får nesten sommerfugler i magen på dine vegne! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 3. juni 2002 #294 Del Skrevet 3. juni 2002 To dager igjen ja! Han kommer hjem på onsdag formiddag/morgen, skal treffe ham så snart jeg er ferdig med skolen eller når han er i byen, det spørs hvem som kommer den andre i forkjøpet! Så da blir det vel hete omfavnelser i byparken rett ved skolen før vi slenger oss på kafè... Gleder meg... Klemmer,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. juni 2002 #295 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg har ikke vært så veldig med på denne nedtellingen, men jeg måtte bare slenge innom nå og se hvor langt dere hadde kommet. Bare to dager, altså? Det er jo så godt som ingen ting! Nå kan vi jo nesten telle timer og minutter i stedet for dager.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 3. juni 2002 #296 Del Skrevet 3. juni 2002 Ja, det er jo og en idè! Har en kompis som pleier å sende meg nedtellingsmeldinger når det nærmær seg, alltid like morsomt! Gleder meg sånn! Kan nesten ikke vente, klarer nesten ikke å sitte stille! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. juni 2002 #297 Del Skrevet 3. juni 2002 Ser for meg Lily som hopper opp og ned! Sånn som dette kanskje? Morro, morro!!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 3. juni 2002 #298 Del Skrevet 3. juni 2002 Ja Tuva, det er omtrent sånn jeg ser ut! Eneste aberet er at jeg lurer på om jeg brygger på noe. Om det er allergi eller halsinfeksjon er ikke godt å si, men jeg vil ikke bli syk nå selv om snuppen min har vist seg å være en meget dyktig sykesøster... Håper bare jeg er frisk da!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. juni 2002 #299 Del Skrevet 3. juni 2002 Krysser fingrene for at du holder deg frisk som en fisk!!!!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. juni 2002 #300 Del Skrevet 4. juni 2002 I morgen skjer det! Har nettoppp våknet og er ennå litt i ørsken, men litt etter litt kommer jeg frem til følgende punkter: * Jeg er ikke syk, bare allergi *Jeg burde ha sovet lengre i dag *Jeg forstår overhodet ikke at det er i morgen jeg får se ham igjen! Gleder meg så utrolig mye!!!! Masse klemmer,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå