Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kjære overrasket meg stort igår!!

Han har bestilt Paristur til oss!! Barna har han ordnet barnevakt til og alt er på stell! Ble så glad og overrasket at tårene flommet. egentlig skulle det vært hemmelig til avreisedagen...men ops..eg har meldt meg på kurs som eg må avbestille..

JA...noen gode Paristips til oss??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige deg! Flott med en mann som kan å overraske. Jeg har vært der en gang for noen år siden nå men vil vel anbefale dere å stå i kø og få med dere Eifieltårnet, helt til topps!!! Vel værdt ventingen! Ellers er det jo bare å finne seg noen hyggelig steder å slappe av med godt i glasset og nyte hverandre. Ønsker dere en super tur!

Skrevet

Takk takk, sjekke ut reisebrevet ditt Gard. Har vært i Paris for mange mange år siden...når jeg var 14, sammen med foreldre. Da var eg mest opptatt av å kikke på guttene..men husker Montmatre som romantisk. :hjerter_rundt: . Gleder meg til å spise god mat og nippe vin midt på dagen=) også får vi vel ta turen opp i Eiffeltårnet.

Skrevet

Heldiggris!

Paris er en nydelig by! :hjerte: Jeg liker Paris mye bedre enn London.

Hvis du ikke har vært der før, så bør du ta en kikk på Eifeltårnet, Triumfbuen og Sacre Coeur.

Triumfbuen ligger øverst i Champs Elysees, så da kan dere også tusle ned og kikke på butikkene som ligger der.

Dere finner garantert masse å ta dere til! Tiden går for fort i Paris...

God tur! :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...