Gjest Gjest_kalinka_* Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er veldig missfornøyd med bhstørrelsen min. fyller ikke engang ut en a-cup. Jeg ønsker å få større bryster, men vil ikke ha silicon. Jeg har hørt at det er mulig å få sprøytet inn noe av sitt eget fett inn i brystene, men klarer ikke finne noe om det på internett. Lurer derfor på om noen vet om eller har gjort noe liknende selv? Jeg trenger hjelp. Jeg vil ikke gjøre dette for noen andre enn meg selv, og ikke for å være forfengelig. Jeg har alltid hatt komplekser for de små brystene mine, og er nå dritt lei. Kan noen hjelpe meg????? Blir veldig takknemlig for svar.
Angelica_83 Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hei! Jeg har lest litt om det å få sitt eget fett lagt inn i puppene, men det jeg husker fra den artikkelen er at det er ikke så vanlig, og at resultatet heller bli dårlig. Fettet er ikke fast nok, så resultatet vil ofte bli hengepupper. Jeg legger ved en link til en side som selger tabletter som skal forstørre puppene. Leste på Sol dabatt at mange har fått virkning av dem. En venninne av meg brukte de en stund også, og hun merket forskjell. Men hun tok dem ikke så nøye som de må taes da. (3x5stk. om dagen sammen med masse vann tror jeg det var) Dessuten tok hun silikon like etterpå, så hun rakk liksom ikke å merke virkningen så bra. Det er nå bare et forslag. Kan ikke gå god for de selv. Lykke til! http://www.thenaturalpushup.com/imageframe_en.html
bergensbabe87 Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Siterer: Jeg har lest litt om det å få sitt eget fett lagt inn i puppene, men det jeg husker fra den artikkelen er at det er ikke så vanlig, og at resultatet heller bli dårlig. Fettet er ikke fast nok, så resultatet vil ofte bli hengepupper. Jeg legger ved en link til en side som selger tabletter som skal forstørre puppene. Leste på Sol dabatt at mange har fått virkning av dem. En venninne av meg brukte de en stund også, og hun merket forskjell. Men hun tok dem ikke så nøye som de må taes da. (3x5stk. om dagen sammen med masse vann tror jeg det var) Dessuten tok hun silikon like etterpå, så hun rakk liksom ikke å merke virkningen så bra. Det er nå bare et forslag. Kan ikke gå god for de selv. Tabelletter og kremer funker ikke! Det eneste som hjelper untatt silikon er bRAVA maskinen fra USA! Den får du stramere.fastere og større pupper..
Gjest Bolledeig Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Brystforstørrelsespiller selges på ca samme grunnlag som slankepiller og andre piller man får tilbud om å kjøpe (gjerne i spammail ) Nemlig at alle egentlig vet at de ikke funker, men at de håper sånn at de skal funke at de prøver likevel. Et diskusjonsforum er ikke noen garanti for at sånt funker, hvis man selger greiene er det jo ikke verre enn å lage en bruker og skryte produktet opp i skyene på et annet forum gikk jo en forhandler så langt at vedkommende lagde to brukere og diskuterte med seg selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå