Gå til innhold

TV- jeg trenger kanaler :)


Nanella

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ventet på at den lokale bredbåndleverandøren skal komme med internett og tv pakke til meg i et halvt år, nå gidder jeg ikke vente mer. Da er jeg nødt til å finne andre løsninger. Jeg bare lurer på. Hva er billigst løsning når det gjelder parabol evt andre ordninger? Jeg er ikke veldig avhengig av og ha masse kanaler, bare noen få så er jeg veldig fornøyd.

Også internett. Noen som har en leverandør og anbefale? Billigst mulig og med minst mulig krøll :) Bruker det bare til hobby, så trenger ikke super superraskt da, men heller ikke slik at man må vente lenge for å få opp siden.

Håper noen kan komme med gode råd og tips til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Let etter tilbud på parabol, ofte er det tilbud til 1kr. Grunnpakkene er billigst, med de mest vanlige kanalene. Installasjon og kortavgift kan koste litt. Sjekk litt på internettsidene til parabolleverandører,

Vi har hatt parabol og vært veldig fornøyd med det, men nå som vi flytter bytter vi til kabel-tv og fant ut vi faktisk sparer penger på det! Det var ikke muligheter for kabel-tv der vi bodde før.

Internett er det mannen som styrer, men jeg kan ihvertfall ikke anbefale BlueCom (eller Ventelo som det nå heter), forferdelig kundeservice, og dårlig dekning og oppdateringer som aldri skjedde. Nå har vi telenor, og det skal vi også fortsette med når vi flytter. De virker greie, han har ikke klagd på de.

Dette var kanskje ikke mye til hjelp, men dette var mine erfaringer!

Lykke til i tv-jakten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Vil i hvertfall ikke anbefale Telenor!

Det er dyrere enn de fleste, og vi (og mange andre jeg kjenner) hadde masse problemer med de (linja hoppa ut hele tiden, evt. ble borte i flere dager uten forklaring, utrolig dårlig kundeservice etc.)

Jeg har hatt Ventelo to ganger, og har ikke noe å klage på angående de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil i hvertfall ikke anbefale Telenor!

Det er dyrere enn de fleste, og vi (og mange andre jeg kjenner) hadde masse problemer med de (linja hoppa ut hele tiden, evt. ble borte i flere dager uten forklaring, utrolig dårlig kundeservice etc.)

Jeg har hatt Ventelo to ganger, og har ikke noe å klage på angående de.

Bare for litt motvekt. Har hatt ADSL fra Telenor siden 2001 og har enda til gode å oppleve nedetid avbetyning. Dette skjedde en eneste gang i 2002 tror jeg det var da linjen var nede en søndag kveld til mandag morgen. Jeg har utstyr som går 24 timer i døgnet.

Tror dessverre de fleste feilene oppstår hjemme hos folk som følge av oppsettet og bruken.

Når det gjelder TV så er det vel ofte å bare velge den som leverer i området om man ønsker kabel. Ofte er det er bare en leverandør. Dette vil jo bedre seg litt når bakkenettet kommer opp etterhvert, men det er jo endel andre problemer med den løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...