Gå til innhold

Bizarre Insertions


Gjest Chester Morton

Anbefalte innlegg

Gjest Chester Morton

Jeg er mann. Jeg har en smellvakker rødtopp til kjæreste, med kropp som får Cameron Diaz til å se normal og grå ut. Vi har mange felles interresser, som dans, Harry Potter, motorsykkel, osv....

Men en ting uroer meg. Hun tenner voldsomt på "bizarre insertions". Jeg tenner IKKE på å stikke snusbokser, fjernkontroller, telefoner, penner og vinflasker inn i henne. Men jeg vet ikke om jeg skal si det til henne, eller fortsette å tilfredsstille henne. Jeg elsker alt annet ved henne, og dette skal ikke komme imellom oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mannen Tore_*

Send dama di til meg, så kan jeg og kjæresten min gi henne den trilfredstillelsen hun liker, vi stapper gjerne fjernkontrollen i henne hvis det er det som tenner henne! :-)

Skal du la denne ene tingen være det store problemet i forholdet, når resten er perfekt?

enten så får du bare bite tenna sammen og være med på hennes lek, eller så får du være mann nok til å si det rett til henne. Da får hun også et reelt valg om hun er villig til å dumpe deg for å finne noen som vil leke hennes lek, eller om hun ordner "saken" selv når du ikke er tilstede.

Snakk med henne om det, dere finner garantert en løsning! :-)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...