Gjest Huldali Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har i den siste tiden opplevd at det stikker i brystet på vestre side, særlig hvis jeg anstrenger meg mye som ved trening. Føles som om noen stikker meg med en nål, men varer ikke lenge. Noen som vet/eller tror de vet hva det kan komme av? Dårlig lungekapasitet? Musklene i brystet som er slitene? Småkramper i brystet?
Gummiloppa Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har det på samme måte. Føles som om muskelkramper nærmest, eller at ribbeina gnager inn i brystet. Lurer også veldig på hva dette kan være
Gjest Huldali Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Da får vi begge gå rundt å lure, for virker ikke som om noen her inne vet hva som stikker oss, hehe. Jeg regner egentlig med at det er noen småkramper mellom ribbenene. Tror det kan være "vanlig" når man anstrenger seg?
Gjest Ulva35 Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Det er vanlig. Jeg har opplevd det i mange år. I begynnelsen ble jeg redd, men legen beroliget meg med at det var kramper i musklene. For sikkerhet skyld sendte hun meg til en hjerteklinikk for en skikkelig skjekk. Men som hun sa, det var kun for at jeg skulle bli roligere. Det var ingen ting galt. Men ubehagelig er det
Gjest Huldali Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Det var godt å høre! Da gidder jeg ikke å gå til legen med det. Sparer 150 kroner der
Gjest Pax Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har også hatt det i mange år, fikk høre at det var muskelkramper.
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har også hatt noe lignende, da i perioder hvor jeg har vært stressa. Har ikke vært hos legen med det, men søkte litt på lommelegen, og ble beroliget. Det stod at de fleste brystsmerter ikke er noe farlig. Spesielt ikke hvis man er ung og lever normalt. Ofte er det visst bare muskelspenninger i brystet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå