Gjest lillelaban Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Må desverre til fastlegen for en uforutsett gyn. undersøkelse.. Syns bare det er så pinlig siden jeg er barbert for tiden... forhåpentligvis er hun vant med litt diverse, men huff.. gruer meg ekstra bare for det...
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Må desverre til fastlegen for en uforutsett gyn. undersøkelse.. Syns bare det er så pinlig siden jeg er barbert for tiden... forhåpentligvis er hun vant med litt diverse, men huff.. gruer meg ekstra bare for det... Tror ikke det er noe problem altså! Forrige gang jeg var på gu var jeg heeeelt glattbarbert. Ikke et hårstrå igjen, og jeg gikk til en mann, men det gikk helt fint. Hadde blitt litt rart om de skulle begynne å kommentere hvilke behåring folk har nedentil? Det er du vel stor nok til å bestemme selv? Ikke tenk på det du, de tenker ikke på det.
Gjest Frysepulver Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Kjenner meg igjen der - jeg har "spart" både før GU og operasjoner (vet jeg ligger naken selv om jeg har på skjorte og truse frem til jeg sovner). Egentlig helt teit, for de driter sikkert i hvordan jeg er nedentil
Kylling Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 :klø: Jeg synes det er småpinlig å være hårete/stubbete under GU..
Solskinnsbolla Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 legen er nok glad- tenker bare: "mindre hår- mer renslig"
Gjest lillebøll Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Hadde legen min brydd seg måtte det være opp til han, men noe så kjedelig som en vagina til GU-bruk. Han interesserer seg nok mest om den han eventuelt har hjemme.
happyhappy Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 nei ærlig talt..nå må dere gi dere?? de tenker ikke sånn...og jeg vil faktisk tru det er mer okei at dere er glattbarberte enn hårete, det er jo både ekkelt og mer vanskelig å komme til..og tenk på alle bakterier i hårene.. nei..forskning sier det faktisk er sunnere glatt..
Gjest Gjest_bellybutton_* Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 nei ærlig talt..nå må dere gi dere?? de tenker ikke sånn...og jeg vil faktisk tru det er mer okei at dere er glattbarberte enn hårete, det er jo både ekkelt og mer vanskelig å komme til..og tenk på alle bakterier i hårene.. nei..forskning sier det faktisk er sunnere glatt.. Hvor har du forskning som viser dette? Jeg har alltid hørt at det er en grunn til at vi har behåring nedentil, blandt annet for å forhindre bakteriers tilgang til urinåpning og skjede. Men for all del.... alt er jo mulig, kanskje stemmer det.....Bare lurer..
Gjest Frysepulver Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har også hørt at det er best å ha hår...
Amanlis Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har også hørt at det er best å ha hår... Jeg har også hørt det. Denne artikkelen sier også det.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 Hår skal beskytte selve vaginaen osv ja på samme måte som øyevipper beskytter øynene. Så man blir jo ren på innsiden men møkkete på utsiden ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå