Gå til innhold

Nettverkssalg


Junebug

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen der ute som har erfaring med nettverkssalg? Jeg har tidligere vært VELDIG skeptisk til dette, men har snakket med en bekjent som selver NuSkin produkter via nett. Hun var veldig fornøyd og jeg synes dette hørtes spennende ut. Lurer på om jeg skal prøve meg. Jeg vil gjøre dette på kveldstid i tillegg til jobb.

Er det noen som kan dele erfaringer med dette? Spesielt interessant om dere har erfaringer med NuSkin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

Jeg jobber også med nettverksalg. Det er spennende. Du treffer mange nye folk og du utvikler deg selv. Jeg har ikke erfaring fra NuSkin men fra noen andre. Stort sett felles for alle er at du skal selge produkter. Du skal forandre kjøpevanene til folk. Få de til å handle hos deg eller pr.post. De fleste selskapene er kundene knyttet til deg som selger eller til noen i ditt nettverk. Så lenge du står på og så lenge de andre i ditt nettverk står på går dette rimelig greit. Hvis noen i ditt nettverk slutter forsvinner også ofte kundene. Jeg fikk presentert det selskapet jeg nå jobber for for 1 år siden. Vi skaffer også kunder men de er direkte knyttet til selskapet. Det gjør at kunder i mitt nettverk fortsetter å være kunde selv om representanten slutter. Vi selger heller ingen varer.

Når det gjelder nettverksalg er det en veldig positiv jobb. Jeg har aldri fått så mye ros og skryt i noen av mine andre jobber. Vi fokuserer hele tiden på det positive og prøver raskt og løse vanskelighetene.

Før du bestemmer deg så få gjerne hele konseptet presentert flere ganger. Skriv ned spørsmål du kommer på og ta de opp med den personen du har kontakt med. De aller fleste selskaper har også informasjonsmøter hvor du kan møte flere andre. Sjekk også ut selve bonus systemet og førhør deg gjerne med erfarene nettverkere. For den med rett innstilling og stå på vilje er det ofte store muligheter for god lønn, men ingeting kommer "gratis" Du må være villig til å jobbe. Vi du vite mer så kontakt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...