Gå til innhold

"Slankesuppe"


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

SLANKESUPPE

Denne er hentet fra sacred memorial hospital og er laget for overvektige hjerte pasienter som må ned i vekt.

Det er viktig og følge instruksene nøye hvis man vil se resultater ha rikelig med ingredienser for og kunne lage nye porsjoner så ofte det er behov.

Link til resten av oppskriften.

Innlegg endret, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale.

vimse-mod

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest deemess

Prøvde i fjor, gikk ned tre kilo på ei uke- fikk masse energi og motivasjon til å fortsette med sunt kosthold og trening! Men det er uansett ingen enkel vei for å gå ned noen kilo, det må planlegges, tenkes på og jobbes med! Good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida
Denne er hentet fra sacred memorial hospital og er laget for overvektige hjerte pasienter som må ned i vekt.
Er du en overvektig hjertepasient som må ned i vekt før en operasjon? I tilfelle bør du følge de råd du får fra lege/sykehus og ikke noe du finner på nett (som dette sykehuset har avkreftet at kommer fra dem).

Hvis ikke bør du slå dette fra deg, det som virker er langsiktige endringer i kost og mosjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest_ingeborg_*
SLANKESUPPE

Denne er hentet fra sacred memorial hospital og er laget for overvektige hjerte pasienter som må ned i vekt.

Det er viktig og følge instruksene nøye hvis man vil se resultater ha rikelig med ingredienser for og kunne lage nye porsjoner så ofte det er behov.

Link til resten av oppskriften.

Innlegg endret, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale.

vimse-mod

Jo den suppen gjør susen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en sånn der "dokumentert" hysterislankesupersuppediett hvor du risikerer å fucke opp alt av forbrenning og legge på deg alt du har tatt av i etterkant.

Sunt, variert kosthold og trening. Slik går en ned i vekt på en SUNN måte.

Høres det for godt ut til å være sant, så er det nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok ei uke med det der i januar i fjor, for å rense kroppen og for å begynne på en vektnedgang etter at jeg hadde vært inaktiv den vinteren og lagt på meg fem kilo.

De fem kiloene raste rett av og kom ikke tilbake, men jeg begynte med sunnere mat og mer aktivitet etter "kuren" og har ikke prøvd den igjen (det var ikke særlig godt eller gøy - eller enkelt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har prøvd denne "kuren", og for min del virket den veldig bra! Jeg gikk på den i 1 uke, og gikk ned ca 4 kg. Jeg var ikke direkte overvektig når jeg begynte, men hadde vel ca 10kg for mye jevnt fordelt utover kroppen;)

Etter denne uken var over, ble jeg veldig motivert til å begynne å spise sundt, og bevege meg mer. (Det er ikke like gøy å gå OPP 4 kg på like kort tid). Så dette gjorde jeg! Gikk ned fra 67kg til 54kg (er 160cm høy) fra februar til juni!

For meg fungerte denne suppe-kuren som en kickstart, på noe jeg hadde hatt lyst til å gjøre lenge. Men det er klart om man bare spiser suppe i en uke, og etterpå går tilbake til gamle spisevaner, vil kuren ikke ha noen effekt! Da går man like fort opp igjen :)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...