Gå til innhold

Noen som har lyst å forklare litt?


Cathie

Anbefalte innlegg

Ble jo litt nysgjerrig på dette second life opplegget, så jeg registrerte meg og lastet ned! Har nå gått gjennom de fire "øvelsene" og kommet til et sted, men plutselig nå er jeg helt stuck bak en vegg i et slags bryllupslokale eller noe! Kommer ingen vei og skjønner egentlig INGENTING!!!

Noen som har noen helpful tips å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er stuck bak en vegg så kan det hjelpe å teleportere til et helt annet sted. Det kan også være at du er stuck fordi maskinen (eller programmet) har hengt seg. Da hjelper det ofte med en restart av selve programmet (logg ut av SL og gå inn igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis du sitt fast, kan d ofte hjelpe å sitte på nokke anna, f.eks. høgre-klikk ei velegna flate og velg 'Sit' funksjonen.

Legg også merke til om mini-kartet ditt fær en rødlig fargetone, det betyr at Simulatoren du er inne i he hengt sej, og da e d nok best å logge ut og inn igjen.. effekten er som du sei at du er 'heilt stuck' og når du skriv i main-chat så kjem ingenting, altså simulatoren du er inne i he kræsja. Men hvis mini-kartet ikkje he den rødlige fargen over sej så er simulatoren oppe og du he et lokalt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...