Bobeline Skrevet 8. august 2007 #21 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg kan ikke så mye biler, og bilen jeg har nå er full av elektronikk at der tør jeg ikke å begynne å rote. Men noe kan jeg, som å fylle bensin, skifte dekk og vindusviskere, etterfylle olje, spylevæske, frostvæske, vann på radioteren i krisesituasjoner, peile olje (skjønt det er en sensor som sier i fra om dette) og det er vel stort sett alt. Ellers har jeg litt verktøy i bilen der reservehjulet er, slik at jeg ikke står helt hjelpesløs i ødemarken når uhellet er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 8. august 2007 #22 Del Skrevet 8. august 2007 Skifte motor??? Wow - dere er jammen meg ikke snaue. Er kjempeimponert,jeg. Kjenner en som jobber med å skifte motorer, og det er alltid noe som ikke passer, venter på deler osv - høres slitsomt ut,ja. Vel, jeg kan det mest elementære som dere nevner, nåja,de der vindusviskerne kan skaffe meg litt hodebry iblant, det skal jeg innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå