Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snuppa vår hart allerede passert to mnd og det er på tide å fremkalle bilder og sette i album. Men så slo det meg, hvordan organsierer man det??

Jeg mener, hvor mange album? Og er det like bilder i dem?

Tenkte først på å lage ett familiealbum der jeg setter inn alle bildene og ikke gjør noe ut av det. Gjerne i ett stort med sånne lommer til hvert bilde.

Så lurte jeg på om jeg skulle lage ett eget til Skjønningen, med litt mer minner og sånn i. Men da blir det jo de samme bildene som i "familiealbumet"??

Hvordan har dere organisert bildekaoset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stoore planer om å lage ei scrapbook til jenta vår. Hun er 6,5 mnd og jeg har ikke begynnt ennda... Men i det albumet skal jeg ikke ha alt for mange bilder av fødseln fremt il nå liksom. Tenkte det skulle bli en minnebok fra fødsel og frem til skolestart, eller 18år liksom.... får se hvor stort det blir. Men i den kommer jeg ti å skrive litt, lime inn båndet fra sykehuset og litt div.

Har vanlig familie album også, så bildene som havner i scrapbooka er i album også.

Skrevet

Jeg har bare ett sett med bilder, dvs alle albumene er jenta vår sitt, og nå får lillebror sine egne album. Disse skal de få med seg når de er voksne og får eget hjem. Jeg scrapper alle bildene som skal i album.

Vi har eget familiealbum som inneholder andre typer bilder, f.eks bryllup, reiser o.l.

Skrevet

Vi gjør som Cilla: ungene har hver sine album. I tillegg har vi familiealbum der vi setter inn en del av bildene fra ferieturer, bilder fra bryllup og selskaper, landskapsbilder etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...