Tutta24 Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Noen som har noe å si på Tatoo World i Stavanger?? Solid hadde ikke ledig før i slutten av august..
Solskinn Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Alt jeg vet er at Tatto world hadde en gang i tiden et veldig dårlig rykte på seg. De satt piercinger som de andre ikke ville sette, var ikke strenge på legitimasjon etc. Om det er slik ennå vet jeg ikke, men jeg hadde ikke tatt tatovering der. Hva med leading light(aner ikke om det er slik det skrives) eller kanskje de ikke driver lenger? Det er ei stund siden jeg har vært i den byen kan du si. Den skal i alle fall ligge i samme gate som Amys kafe. Jeg tok min der og er kjempefornøyd, de var dyktige og kjappe.
Tutta24 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har en venninne som ikke anbefalte Leading Light, så er litt skeptisk til dem.. Men jeg kan ihvertfall søke litt..
Solskinn Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Vet du hvorfor hun var skeptisk til dem? Jeg har tatt to piercinger der og en tatovering, og kjenner også to andre som har tatt tatovering der, og vi har alle opplevd dem som veldig profesjonelle. Men det skal sies at dette begynner å bli en del år siden, så det er mye mulig at det har forandret seg med årene. Jeg vil om ikke annet gå innom og snakke med dem, og se hva slags inntrykk du får av dem før du vurderer tato world, jeg har hørt mye dårlig om dem, også de siste årene.
Tutta24 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 Ja, jeg ringte Leading Light og har tittet på sidene deres, og de virker faktisk veldig gode. Fikk ihvertfall et mer høflig svar fra dem enn fra Tatoo World, og de hadde ikke lang venteliste.. Minsteprisen var derimot 800 kr, noe jeg synes er litt drøyt for den lille tatoveringen jeg tenker på.. :S
Solskinn Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Ja, jeg ringte Leading Light og har tittet på sidene deres, og de virker faktisk veldig gode. Fikk ihvertfall et mer høflig svar fra dem enn fra Tatoo World, og de hadde ikke lang venteliste.. Minsteprisen var derimot 800 kr, noe jeg synes er litt drøyt for den lille tatoveringen jeg tenker på.. :S Ja som sakt hadde jeg et veldig godt intrykk av dem da jeg var der mine tre ganger. Prisene kan du prute på. Du kan høre med de andre plassene ogs å si at du har fått et bedre tilbud der for å se om de kan følge med samme. Jeg betalte 500 for min, og da prutet vi. Jeg vet også om andre som har klart å prute på prisene der. Lykke til, uansett hva du velger.
Tutta24 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2007 Jeg ringte for å høre om det var mulig å få litt billigere pga. hvor liten tatoveringen er, men han rikka seg ikke.. :S På Tatoo World snakka de om at det ble innenfor 500kr, men der er det lang venteliste.. Men igjen, da tenker jeg at jeg kanskje får 2 tatoveringer hos Leading Light, for den prisen.. hm
Tutta24 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2007 Time bestilt hos Leading Light, så får vi se da.
Gjest DyneTryne Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Lykke til, når fikk du time? Husk å legge ut bilde da
Gjest Fliss Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har bare hørt skryt om Leading Light, så jeg kjøpte gavekort til sønnen min der .. Dessuten fikk jeg et veldig godt inntrykk da jeg var innom dem ..
Tutta24 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. juli 2007 Lykke til, når fikk du time? Husk å legge ut bilde da Vi får se.. Kan eventuelt sende deg et bilde på PM. Jeg har bare hørt skryt om Leading Light, så jeg kjøpte gavekort til sønnen min der .. Dessuten fikk jeg et veldig godt inntrykk da jeg var innom dem .. Så bra! Jeg var litt usikker til dem først, men nå har jeg bare hørt bra ting om den, og fyren på telefonen var veldig hjelpsom.
Gjest Skya Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Hildegard Skrevet 22. november 2007 #13 Skrevet 22. november 2007 Har vært innom Leading Light ved tre anledninger, en gang ang tattovering og to ganger ang piercing. Jeg fikk utrolig nedlatende og dårlig service alle gangene. Har fått supergod service hos Solid da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå