Gå til innhold

Feit? JA


Dooog-94

Anbefalte innlegg

Heei. <3

Dette høres karnskje litt merkelig ut, men jeg er 12år og jeg veier 52kg..Vil ikke bli mobba og vil se bra ut i bikini. Skal til spania om 2uker og vil da gå ned et par kilo så jeg får bada uten å bli sett rart på. Vær så snill å hjelp meeg..! Jeg gjør hva som helst..Jeg drar den 3.august....xD

Hilsen en jente i nød :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men det er ikke mulig å gå ned så mye i vekt på så kort tid på en sunn måte, og absolutt ikke når du bare er 12 år!

MEN istedet for å slanke deg, kan du heller være mer aktiv i fritiden og passe på at godteri og brus blir spart til lørdagen, også skal du nok se at du er lekker i bikini neste sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Med mindre du er en meter høy, så er det siste du trenger å slanke deg 6-8 kilo...dessuten er det sjelden sunt å gå ned så fort i vekt, du kan ødelegge forbrenningen din og gå opp mer enn du mistet... og, sist men ikke minst: jeg var i spania i juni, og stresset også litt med at jeg ikke følte meg "bikiniklar". når jeg kom ned dit, glemte jeg alle tanker om "bikinform" - der går alle og sprader med den kroppen de har fått utdelt og tror ikke de ofrer andres meninger en tanke en gang.. nyt heller solen du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...