aimee Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Et lite eksperiment her. I de forumene "jeg henger mest i", er vi ofte de samme som gir hverandre råd, tips og meninger. Jeg kjenner igjen mange navn, men husker de meg? Jeg begynner å nevne de jeg husker umiddelbart (ikke lov å jukse!): Kristin_ treningsjenta Tweek Blondie65 Bellatrix Cata Amalie85 Gjenglemt sykkellås Champagnepiken Hmm... Ser nå at det sikkert er mange jeg har glemt, men dette er altså sannheten
Gjenglemt sykkellås Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har lagt merke til deg. Fin katt i avatar! Jeg legger stort sett merke til alle som er aktive rundt omkring på forumet egentlig, enten det går på avatar, nick eller innlegg/meninger.
Gjest gloria Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Skulle til å skrive "aimee", da jeg så at det var du som hadde startet tråden
Wonders Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Arwen Anka Misty Lea Mette Yvonne Saeria Kosemose Ugla Pax Bellatrix Kira Vimse... Mange mange mange! :rødme:
Gjest baby-E Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 det har vært mange slike tråder i det siste. Om du søker litt, finner du de nok.
Mirabella76 Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Eg kjem garantert til å gløyma nokon, men eg kan nevna dei eg kjem på i farten: jente 79 Glow Nikki79 Neria linky pondusa Gopia Kykkelikokos mayas Kylling Annabella Ja, det var dei eg kom på no, men det er heilt klart fleire!
Gjest Gjest_tiril_* Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 det har vært mange slike tråder i det siste. Om du søker litt, finner du de nok. Her har vi jo en da! Nå som jeg har vært her på KG i noen år er det utrolig mange brukere jeg har lagt merke til og dannet meg et inntrykk av. Nedenfor har jeg skrevet om noen av dem. Det er mange flere jeg har bitt meg merke i, men som jeg ikke kommer på i farta. aline: som regel bra ting å komme med Amalie_85: positiv Annie: høyrevridd Arkana: veeeeldig flink til å lage mat, koselig jente Arwen: bare positivt inntrykk, men skriver dessverre mindre etter at hun ble moderator/ble mamma bada: litt skarp, men ofte veldig konstruktiv Bellatrix: artig og konstruktiv Blondie65: fornuftig dame Bodillen: grepa kvinnfolk med bra humor som nesten bare har fornuftige ting å si Cata: bare positivt inntrykk Deception: stor kunnskap om kosmetikk, hennes råd kan man alltid stole på donpedro: ganske pessimistisk, men smart dame DyneTryne: artig skrue, ganske oppegående Elastica: velutdannet, kommer fra et dannet hjem, skriver mye interessant Elfrida: en bruker jeg setter stor pris på. Fornuftig. -eline-: kan mye om hvitevarer og arkitektur/design Eugene Onegin: emo, opptatt av død og dystre ting, litt underlig skrue. Artig å lese innleggene hans Frk. Åberg: alltid noe interessant å komme med. Intelligent dame Frysepulver: manisk og med syk humor. Ikke redd for å si hva hun mener Frøken Titt: morsom dame fønix: veldig intelligent og veldig morsom Gard: usedvanlig reisevant, og liker å reklamere for bloggen sin Glamourgirl: intelligent og morsom, say no more Glow: nynorskbruker, av og til fornuftige ting å si hera: usedvanlig oppegående, blid og positiv Hobgoblin: setter stor pris på henne. Mye bra å si Holly Hobbie: koselig jente. Det er koselig å følge med i dagboka hennes Hu i Svingen: rocka dame som er veldig oppegående Jalp: oppegående fyr Jytte: voksen dame med fornuftige meninger og god smak KATTAstrofe: koselig jente som er gravid Kosemose: nesten alltid fornuftige ting å si Kristin: imponerende jente med usedvanlig god innsikt i kosthold og trening. Alltid interessant å lese innleggene hennes Leo: bare positivt inntrykk Lestat: humoristisk og fornuftig kar. lillebøll: rett fram, ikke redd for å si hva hun mener Lund: skal gifte seg snart. Artig jente Mamma_Mia: bare positivt inntrykk Maxagaze (har sletta seg?): konstruktiv og morsom Miami: flott dame Mirabella76: litt naiv, høye moralske krav, og veldig snill Mysan: imponerende dame som ofte har fornuftige ting å komme med Piper: skarp i tonen, ikke redd for å si hva hun mener Reven: bare positivt inntrykk Silmarill: rar og morsom, og litt naiv Skya: bare positivt inntrykk Tabris: emo-orientert og litt dyster. Veldig idealistisk og har veldig mye kunnskap Tanita: veldig opptatt av klær og sminke =tentacle=: rett fram, ikke redd for å si hva hun mener, som regel mye fornuftig å komme med toro: glad i kaffe og vin Trampe: veldig opptatt av dyr Tweek: veldig artig jente valentino: ser ut til å være her for å få bekreftet fordommene sine mot kvinnfolk Vanedis: kan veldig mye om hus og hjem Veronica Mars: bare positivt inntrykk Wadjet: har sine meningers mot Yme: flott fyr, konstruktiv, veldig peil på kosthold og trening yvonne: koselig jente som er veldig opptatt av film
aimee Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2007 Jøss, så artig! Skjønner at jeg har oversett denne tråden her (kanskje på et forum jeg sjelden er i?). Var mange navn jeg kjente igjen, som jeg glemte på min liste
Gjest vimselot Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 (endret) Jeg liker ikke legge ut navn, pga at jeg ikke husker alle...før jeg ser de igjen. Men har sansen for mange hr inne, selv om jeg ikke alltid er helt enig. Synes ikke man trenger være enige i alt....heller.Er man enig med alle, ville aldri noen snakket sammen, og det ville blitt en rar rar verden. Har lyst å nevne noen nick, men gjør det ikke, kommer ikke til å huske alle uansett, men setter pris på de som bidrar til at kg er et trollete krangle-forum el.lign. Endret 24. juli 2007 av vimselot
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #14 Skrevet 25. juli 2007 Gjest skriver mye bra. Du også! *koseklemmepå*
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #15 Skrevet 31. juli 2007 Tentacle og Blondie65 er kjempeflinke! Kloke og kunnskapsrike damer!
Gjest Peachbud Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 Navnene jeg kommer på: Hollie Hobbie Deidre Frysepulver Mysan Yme Meteora Miranda Stiffler's mom Milkyway Champagnepiken Mirabella76 Blå Saeria Deception Tristessa DonPedro Ballerina Bertine Antoinette ¤Mim¤ Mischa Trampe Pax Blondie65 Kristin- (dustelaptopen vil ikke lage strek nede) Ugla enigma Fakse Solstråle87 Evelina (med nytt nick?) Arkana Quirky Glow Tanita Valentino Met Vilja Snasen Brudekaninen Imari :-) Anna Fisken Bustetroll aline Asterix Pastor Knut nigo san (med strek mellom) Attegløyma Kosemose Sniglå Hope
Gjest vimselot Skrevet 1. august 2007 #17 Skrevet 1. august 2007 Var dette en tråd om hvem man liker her inne, eller? Tror ikke ts mente det, at man skulle hoste opp nick på nick... men hva vet jeg... Vet jeg blir lagt merke til, ser det på antall som leser min dagbok. Skal sette opp et regnestykke, men det blir komplisert, så jeg lar være... Jeg er ikke alltid enig med alle her, men jeg misliker ikke personen pga det. Synes det har bedret seg, siden ingen har klaget, men så følger jeg ikke med på alt...
milla-mor Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 Tentacle og Blondie65 er kjempeflinke! Kloke og kunnskapsrike damer! signing this one! er ikke alltid enig med noen av dere, men dere klarer å argumentere på en oppegående og reflektert måte. det gir meg respekt for meningene deres, selv om jeg skulle mene det stikk motsatte
Gjest Peachbud Skrevet 1. august 2007 #19 Skrevet 1. august 2007 Var dette en tråd om hvem man liker her inne, eller? Tror ikke ts mente det, at man skulle hoste opp nick på nick... men hva vet jeg... Det er en tråd om hvem man legger merke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå