Gå til innhold

penis peiker oppover, normalt?


Gjest rett opp

Anbefalte innlegg

Gjest rett opp

Penisen min peker oppover ganske mye, og jeg kan fint legge den heeelt inn til magen, men utover kan det bli litt værre og den kan gå rett ut men det kan bli litt vondt om den går for langt, er redd det her kan bli problematisk ved blowjob og at dama sitter oppå deg mens jeg ligger.. Den er vel rundt 45 grader opp om du tenker at rett ut er 90 grader..

Er det her normalt? Er jomfru og vet ikkje hvordan musene ser ut eller hvordan penis går inn men tror det kan bli problematisk?

Har btw ca 16 cm og ca 12 cm tjukk, er det normalt? vil det tilfredstille en dame?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det går nok helt fint-

Er vanskelig å forklare hvordan det føles, men om du tenker deg at hun sitter oppå deg, så vil penis gå inn i henne, og peke mot navlen hennes, Altså litt opp og på skrå ;) (tror jeg, aner ikke om jeg har en standardmus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den høres helt perfekt ut jeg! :)

Den vil tilfedstille en dame ja. En blow job vil selfølgelig heller ikke være noe problem med den. ;)

Og som gjest over beskriver, det er jo der damenes 'g-punkt' er også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Perfekt ja :)

Men om jeg ikke vasker penis på 2 dager kan det komme svette underhuden på penishode, er dette også normalt? Pleierå vaske og dusje meg hver dag, men av og til om jeg ikke kan gjøre dette skjer det. Er redd det vil virka avstøtende på damene om jeg en dag vil få en uvented blowjob og ikke har fått vasket meg? Er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt. Noen damer bryr seg ikke, noen vil gjerne at mannen tar en dusj først om det lukter mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Tenkte jeg kunne slenge ved flere ting her siden det var så god hjelp å få her :)

Jeg har ett problem at jeg bli utrolig kåt når jeg er full, og det har skjedd at jeg har prøvd å "tilfeldigvis" ta på noen damer (har aldri komt å langt, som til pupper eller fitter, men har komt borti en rumpe eller 2) noe jeg angret EKSTREMT på etterpå og har ikke drukket siden. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å stoppe det, jeg mister liksom kontroll.. Kanskje kan det ha noe med at jeg er jomfru? Jeg er veldig opptatt av pupper og lurer veeldig på hvordan de kjennes ut og alt sånn.

Så liker jeg å sove uten boxer og noe jeg syns er veldig irriterende er at jeg får da kjønnshår liggende rundt om i sengen, så jeg plukker ofte av kjønnshår og skifter senetøy ofte. Andre som har litt av samme problem? Hvordan kan jeg hindre dette? Virker ikke som kameratene mine har det da jeg var på besøk og sjekket raskt over sengen deres. Virker som det bare er meg liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ett problem at jeg bli utrolig kåt når jeg er full,

Ja, det blir jeg og du. :ler: Og jeg er godt voksen. Men jeg kladder ikke, da.

Resten av det du lurte på vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cronos_*
Perfekt ja :)

Men om jeg ikke vasker penis på 2 dager kan det komme svette underhuden på penishode, er dette også normalt? Pleierå vaske og dusje meg hver dag, men av og til om jeg ikke kan gjøre dette skjer det. Er redd det vil virka avstøtende på damene om jeg en dag vil få en uvented blowjob og ikke har fått vasket meg? Er det normalt?

Der er jo vi gutta ganske heldige. Det er bare å slenge den over vasken og ta en liten skrubbings med Lactacyd etter et dobesøk i ny og ne (I alle fall når du er hjemme) Regner med at du har døra låst når du er på do? (De dagene du ikke får dusjet i alle fall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...