aimee Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Flere ganger har jeg hatt lyst til å starte en dagbok, men jeg er usikker på hvordan jeg går fram. Velger jeg A-E, fordi jeg heter Aimee, eller...? Når dagboken skal fortsettes, sender jeg svar til mitt eget innlegg, eller...? Hva skal jeg tenke på?
Cata Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Ja, du velger A-E siden du heter Aimee og når du fortsetter så skriver du svar til deg selv. Det fungerer i grunnen som en helt vanlig tråd. Det er i grunnen ikke stort du behøver tenke på når du skriver annet enn det som er selvinnlysende - det er ingen privat dagbok, alle kan lese det du skriver. Dermed er det greit å tenke gjennom om du skriver noe som du kan stå for hvis noen kjenner deg igjen der inne. Med mindre du bor i en storby så kan også stedsnavn være greit å unngå (og selvsagt navn på personer).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå