Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 jeg har lyst til å få en pircing i nesen, en slik liten diamant, som er veldig diskret men veldig kledlig syntes jeg. men jeg har en del hår i neseborrene og bruker nesehårstrimmer ca hver 3 uke. hvordan virker det hvis jeg har pircing i nesen da? når nesehårstrimmeren kommer borti endestykket på pircingen inni nesen, da innbilder jeg meg at jeg får støt nesten... jeg MÅ selvsagt ikke bruke nesehårstrimmer men jeg syntes det er pent å ikke ha jungel inni der, særlig når man skal til tannlegen, eller en spendende date.... noen her som har slikt og hvordan fungerer det med nesehårtrimmingen?
Bokormen Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Kan du ikke bare fjerne håret like før du skal pierces, og så vente med å fjerne det igjen til du kan ta ut piercingen? Det tar jo bare noen få sekunder å fjerne nesehårene, så da er det jo bare å ta piercingen ut ett lite øyeblikk?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 oi dette var smart! det hadde ikke falt meg inn. men hvor lenge må jeg ha inni pircingen før den kan tas ut uten at hullet gror igjen?
Bokormen Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Det vet jeg desverre ikke For sikrest svar vil jeg nok ha spurt den som skal pierce deg.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Grotid i nese er 6 - 8 uker. Så om du tåler "jungel" i noen få uker går det nok bra.
Pingse Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Hm... har også lyst på nesepiercing. En sånn liten diskret sten eller diamant. Kan man få en liten diskret en med en gang, eller må man gå rundt med en diger sak de første ukene? Unnskyld TS, ikke meningen å kuppe tråd, ble bare så inspirert her
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 jeg er ts og er intr i alt som har med dette å gjøre! ja jeg tror du kan få velge kula selv men du må betale ekstra for den. den stygge digre du får automatisk er inkl i prisen nemlig. men er jo ikke så dyrt for kuler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå