Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 http://www.booking.com/hotel/no/comfort-bo...kout=2007-07-22
Brunhilde Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg kjenner ikke akkurat dette hotellet, men har bodd på mange andre av hotellene i denne kjeden og har alltid vært fornøyd! Kjempegod frokost bl.a.
Gjest prestekrage Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har bodd der engang. Som "alle" andre hotel. Eneste var beliggenheten da. Er endel "snusk" i område på natterstid (men igjen- hvor i oslo er det ikke snusk på natterstid nå???).
Midna Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Har ikke bodd er, men var der på omvisning med skolen for noen måneder siden. Nå driver de jo å pusser opp (vet ikke om de har blitt ferdige), men blir i alle fall veldig fint! Greit og veldig sentrumsnært hotell foresten.
mowgli Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Jeg bodde der for noen år siden. Koselig hotell med god frokost etter det jeg kan huske... men beliggenheten var jeg ikke så veldig imponert over... selv om det er sentralt
Midna Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Ligger nok ikke i det beste strøket kanskje nei? Men har hørt at det har bedret seg. Det var det hotelldirektøren som sa da, så mulig det var noe de bare ønsker å tro...
Bex Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Det er vel det værste strøket i Oslo, ja. Jeg går ikke der alene på kvelødstid, hvertfall. Men Comfort-hoteller er jo ofte koselige, da. Men ville uansett prøvd å finne et hotell litt lengre unna horestrøket. Mange hoteller bare et lite stykke unna. Scandic Edderkoppen, bl a, har bra beliggenhet, men har ikke vært der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå