Gå til innhold

kjenner noen dette hotellet?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke akkurat dette hotellet, men har bodd på mange andre av hotellene i denne kjeden og har alltid vært fornøyd!

Kjempegod frokost bl.a.

Gjest prestekrage
Skrevet

Jeg har bodd der engang. Som "alle" andre hotel.

Eneste var beliggenheten da. Er endel "snusk" i område på natterstid (men igjen- hvor i oslo er det ikke snusk på natterstid nå???).

Gjest Emera
Skrevet

Jeg har også bodd der. Fint hotell, det.

Skrevet

Har ikke bodd er, men var der på omvisning med skolen for noen måneder siden. Nå driver de jo å pusser opp (vet ikke om de har blitt ferdige), men blir i alle fall veldig fint!

Greit og veldig sentrumsnært hotell foresten.

Skrevet

Jeg bodde der for noen år siden. Koselig hotell med god frokost etter det jeg kan huske... men beliggenheten var jeg ikke så veldig imponert over... selv om det er sentralt :sjenert:

Skrevet

Ligger nok ikke i det beste strøket kanskje nei? :ler: Men har hørt at det har bedret seg. Det var det hotelldirektøren som sa da, så mulig det var noe de bare ønsker å tro...

Skrevet

Det er vel det værste strøket i Oslo, ja. Jeg går ikke der alene på kvelødstid, hvertfall. Men Comfort-hoteller er jo ofte koselige, da. Men ville uansett prøvd å finne et hotell litt lengre unna horestrøket. Mange hoteller bare et lite stykke unna. Scandic Edderkoppen, bl a, har bra beliggenhet, men har ikke vært der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...