Gå til innhold

Nettbutikker med mobiltelefoner


ehv61

Anbefalte innlegg

Har så lyst på ny mobil,en Nokia.Den bør hest vere "feminin"og

gjerne rosa :)

Noen som vet om nettsider som selger?De må ha godt utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er en Nokia du vil ha, kan jo nettsidene til Nokia være et godt sted å begynne. Når du har funnet en du vil kjøpe kan du søke på Kelkoo eller Yatack for å sammenligne priser. Brukerne kan også skrive anmeldelser og gi karakterer til de ulike butikkene.

Din side pleier å være raskt ute med å teste nye telefoner, ofte lurt å se om "din" telefon er testet der for å høre en uavhengig parts mening... Sjekk også amobil.

Håper dette var til hjelp. :icon_smile:

Jeg har for øvrig handlet en del på Komplett, og er storfornøyd med dem, men de er sjelden billigst når det gjelder mobiltelefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange bra forslag her, jeg vil fremme enda en butikk her, som jeg er veldig godt fornøyd med

mpx.no

De har det meste til veldig bra priser!

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har telenormobil abbonement, kan du kjøpe fra nettsidene deres. Jeg gjorde det, fikk god service og telefonen kom raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange bra forslag her, jeg vil fremme enda en butikk her, som jeg er veldig godt fornøyd med <a href="http://www.mpx.no" target="_blank">

mpx.no

</a>

De har det meste til veldig bra priser!

Lykke til :-)

Takker :) Blir nok et kjøp på Mpx ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.utenabonnement.no

har kjøpt derfra flere ganger, veldig fornøyd, rimelig og uten at telefonen er bundet til noen operatører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan og anbeafale mpx ;)

handla der flere ganger, og er veldig fornøyd med hvor lett man får tak i dem og hvor hjelpsomme de er. Så tar det ca en uke å få tilsendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...