Gå til innhold

inngang og utgang...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil vel egentlig ha Canon in D som inngang, men da renner det vel over for meg, er antagelig på gråten som det er om ikke sangen skal trigge det enda mer :ler: Sambo lurer litt på Throne Room theme fra Star Wars, men skal foreslå Indiana Jones, det hadde vært tøft :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Kommande Brudgom
Skrevet

verkeleg ingen som tør vere meire tradisjonelle enn mendelsohn?

me skal ha hardingfele og orgel med bruremarsj frå Undredal som inngang (det var den fyrste min forlovede høyrde meg spele på hardingfele) og ein marsj anten frå gjerstad eller holt ut. opptak av desse marsjane kan fåast på forespørsel.

Gjest Pippelipp
Skrevet
verkeleg ingen som tør vere meire tradisjonelle enn mendelsohn?

me skal ha hardingfele og orgel med bruremarsj frå Undredal som inngang (det var den fyrste min forlovede høyrde meg spele på hardingfele) og ein marsj anten frå gjerstad eller holt ut. opptak av desse marsjane kan fåast på forespørsel.

VI skal ha hardingfele (minus orgel)!! Spelemannen står fritt til å velge hva han vil spille, vi stoler på hans smak :)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha Pacelbels Canon, men syns den er absolutt finest med strykere. Er det noen som har erfaring med strykere i bryllup, feks en strykerkvartett? Noen tips? Og hva koster det å leie en slik...?

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å ha Gabriels oboe som inngangsmarsj og utgang står mellom Grand Marsj (aida opera)og Kramer vs. Kramer (Brandenburg concertos):)

Skrevet

Her er planen å ha Widors toccata på utgang, og inn lurer vi på Grieg sin Bryllupsdag på Trollhaugen. -Spilt på piano, det er absolutt finest. Widors toccata er MYE orgel, så vi får nok orgel uansett med den som utgang :fnise:

Noen spurte om Brazz Bros sin bruremarsj på orgel, det hørte jeg i et bryllup, og syns ikke det funker.

Lei heller et amatørkorps eller et dyktig skolekorps til en billig penge. Bruremarsjen er enkel å spille, og "alle" korps har den på repertoaret. :lur:

Skrevet

Vi hadde Wagner - Lohengrin på veg inn og Bruremarsj frå Seljord til utgangsmarsj :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...