Gå til innhold

Jomfru til man gifter seg ?


Gjest Line27

Anbefalte innlegg

Gjest Line27

Noen som har tenkt samme tanke som meg, - at de skulle vært jomfru til de giftet seg ?

Jeg er en veldig kåt jente, men likevel er det kun en mann jeg vil ha i sengen ...

Men hvilke menn godtar det ? Og jeg liker jo sex, dersom jeg ventet til jeg giftet meg ville jeg ha slitt ..... ville jo utforsket , er jo nyskjerrig..... Hva tenker andre om dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt poenget med å avstå fra sex frem til man er gift, om man ikke har en tro som er årsaken.

For meg, som ikke tror så veldig på noe som helst, er det naturlig å ha sex med de jeg måtte ønske. Det skal også sies at det ikke er så fryktelig mange jeg ønsker å ha sex med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line27
Jeg skjønner ikke helt poenget med å avstå fra sex frem til man er gift, om man ikke har en tro som er årsaken.

For meg, som ikke tror så veldig på noe som helst, er det naturlig å ha sex med de jeg måtte ønske. Det skal også sies at det ikke er så fryktelig mange jeg ønsker å ha sex med :D

Samme her ! Er veldig få menn jeg ønsker sex med i det hele tatt, da må jeg ha blitt ganske betatt av dem først !!!!!! Alle jeg har hatt sex med har jeg blitt betatt av, slik er det bare, og slik kommer det til å være for meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line27

ER også viktig å prøve ut sex , og se om det funker før man gifter seg - dersom man gifter seg ! :) Tenk om sexen ikke funker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg repekterer de som tar et slikt valg. Sex er noe personlig og det er intet riktig eller galt.

I en alder av 42 så har jeg aldri vært gift. Kan heller ikke tro at jeg noen ganger kommer til å gifte meg. Grøss og gru dersom jeg skulle ha dødd som gammel jomfu.

Nei, jeg nyter livet og sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad jeg ikke ventet med sex. Nå klarer jeg å nyte den sexen jeg har med samboer. Om jeg ikke hadde prøvd noen andre, ville jeg sikkert vært blant dem som lurte på om gresset var grønnere på andre siden. Nå vet jeg at det ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad for at jeg ikke ventet, hva andre gjør bryr jeg meg ikke om. Om jeg møtte en mann som ville vente til vi giftet oss, ville det blitt ett problem, da jeg ikke ser for meg at jeg kommer til å gifte meg. Om han ville vente til vi var sikre på at det svar et seriøst forhold, hadde det gått greit å vente. Kan være tålmodig når jeg går inn for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt den tanken en gang, selv om jeg var sent ute med å ha sex. Nå er jeg ikke spesielt kristen, og bryllup ser jeg kun på som en fest. I alle fall halvparten blir skilt igjen, så jeg hadde ikke orket å satset alt på "den ene". Er heller ingen garanti at man finner den rette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...