Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har en føflekk i nakken som jeg gjerne vil bli kvitt. Jeg vet at jeg ikke får dekket dette av det offentlige, det er mer en "skjønnhetsfeil" som jeg vil "rette". Har en merkelig fastlege hvor jeg liksom ikke får avtalt tid til å få gjort dette, derfor lurer jeg på om hva det ville kostet meg sånn ca. å gjøre det hos privat legesenter vs. hos fastlegen. Noen som vet?
Gjest Gjest_Berit_* Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg hadde en føflekk jeg var usikker på, så da jeg var hos fastlegen sist fikk jeg en henvisning til hudlege. Nå ble det slik at jeg ikke trengte å fjerne den føflekken så jeg betalte bare 280,- for konsultasjonen og denne summen kunne jeg også føre på kvitteringskortet. Ikke helt svar på hva du spurte om... Men mens jeg ventet på å komme inn til legen kom det en dame inn og ville ha time og det kunne hun kun få hvis hun hadde henvisning. Så det er nok gjengs hos mange hudleger. Hvis man går til en privatklinikk får man jo sikkert time uten henvisning men det vil vel være dyrere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå