Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ennå ikke blitt klok på denne huden min, jeg får fortere kviser nå etter svangerskap eller om det er pga pillen.... uansett, hvordan få kvisen fortest mulig bort når den er dukket opp?? Må man bare rense huden dagli osv??

Hva er det verste man kan gjøre og hva er det beste for å få de fortest bort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine beste råd:

Rens

Fukt

Drikk rikelig med vann

Ikke plukk på kvisene

Skrevet
Mine beste råd:

Rens

Fukt

Drikk rikelig med vann

Ikke plukk på kvisene

Dette gjør jeg, men jeg er ute etter når det nå har dukket op en kvise, er det noe mirakel greier man kan gjøre for å bli kvitt den fortere??

eller må man bare være flink til å bruke gode rensepropdukter osv??

Skrevet

Du må nok være flink og bruke renseprodukter dagelig for å forebygge ja. Jeg sliter med uren hud og går det en dag jeg ikke renser huden har jeg kviser med en gang.

Men i de ekstreme tilfellene bruker jeg produkter fra Sebamed fra apoteket som fjerner de bakteriene som fører til kviser, dette bruker ha relativt umiddelbar virkning(innen få dager). Jeg har intrykk av at noen ganger er det fet hud som fører til kviser, mens andre(og ved større anngrep) er det disse bakteriene som gjør det.

Jeg bruker et såpestykke fra dette merket som er veldig billig, men de har også mer generelle renseprodukter som skal ha samme effekt. Det kan i alle fall være verdt et forsøk, da merket er ganske billig. Ved de store anngrepene hadde jeg ikke klart meg uten i alle fall.

Skrevet

takk for tips!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...