Mirabella76 Skrevet 31. juli 2007 #22 Skrevet 31. juli 2007 Det kunne ikke falt meg inn. Jeg og mannen min skal ha sex med hverandre, ikke med andre. Signerer denne! 1
Li68Jo66 Skrevet 14. mars 2021 #23 Skrevet 14. mars 2021 (endret) Me er eit par som har våre sammen i 1 år,og har snakka om partnerbytte.Er det lurt?Nb me har god sex men er villig til å gjera tanke om til handling?!!!Mannen min er enkemann,så eg lurte på om patnerbytte ville få han på nye vegar,sia han slit innimellom med å få den opp,sjølv om han meir enn gjerne vil,pga sin avdøde etter mange år.. Endret 14. mars 2021 av Li68Jo66
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #24 Skrevet 14. mars 2021 Li68Jo66 skrev (51 minutter siden): Me er eit par som har våre sammen i 1 år,og har snakka om partnerbytte.Er det lurt?Nb me har god sex men er villig til å gjera tanke om til handling?!!!Mannen min er enkemann,så eg lurte på om patnerbytte ville få han på nye vegar,sia han slit innimellom med å få den opp,sjølv om han meir enn gjerne vil,pga sin avdøde etter mange år.. Seriøst? Trekker du opp en 13 år gammel tråd??? Anonymkode: f51e8...8a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå