Tutta24 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Noen som vet hvor mye en sort tatovering på ca. 1cm x 1cm vil ca. koste?
Tutta24 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Så mye? Jeg tenker en stjerne uten svart i midten, altså bare selve rammen.. Synes det var litt dyrt da. ;P
Gjest DyneTryne Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 hvor skal du ha den? Jeg bare lurer siden jeg har selv Har en mellom tommel og pekefinger, og en på foten under kulen som tilsammen ble 300 spenn.. Minstepris vil det iallfall koste, så kommer an på tatoveringssjappa
Tutta24 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Jeg tenkte på ankelen et sted. Synes den ble kjempesøt da jeg tegna den på, og stjerner har alltid betydd noe spesielt for meg. Ble ikke så dyrt med tilsammen 300 for 2 stk da.. Men må vel vente litt pga. bestilling og sånt? Og hvor lang tid tok det? Setter pris på at du svarer. Endret 17. juli 2007 av Tutta24
Gjest DyneTryne Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Jeg ventet toppen 1 uke på mine Jeg elsker også stjerner, så deet tok litt av på slutten, og etter det jeg har telt har jeg 39 på kroppen nå Tar under 10 min, kanskje tilogmed 5..
Trampe Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 De aller aller aller fleste tatoveringssjapper opererer med minstepris, så uansett om du bare skal ha en bitteliten prikk vil det koste minstepris. Det er vel 500 kroner her i byen. Jeg tok min tatovering i Piteå for mange år siden, og betalte 250 som var minstepris der. Han sa at min er så liten at jeg godt kunne velge meg ei til for samme prisen, men jeg ville bare ha ei
Tutta24 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2007 Jeg ventet toppen 1 uke på mine Jeg elsker også stjerner, så deet tok litt av på slutten, og etter det jeg har telt har jeg 39 på kroppen nå Tar under 10 min, kanskje tilogmed 5.. Haha, skjønner jeg godt, stjerner har noe spesielt med seg. Og tipper de er kjempekule på deg!! De aller aller aller fleste tatoveringssjapper opererer med minstepris, så uansett om du bare skal ha en bitteliten prikk vil det koste minstepris. Det er vel 500 kroner her i byen. Jeg tok min tatovering i Piteå for mange år siden, og betalte 250 som var minstepris der. Han sa at min er så liten at jeg godt kunne velge meg ei til for samme prisen, men jeg ville bare ha ei Dæven, teit med minstepris da.. :S Men, håper egentlig ikke han spør meg om det samme, da ender jeg sikkert oppe med en spontan tatovering, noe som tribal i korsryggen ellerno.. orginalt.
Frøken Frigg Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Minsteprisen er der blandt annet for å dekke utstyret som blir brukt. Minsteprisen vil derfor gjerne synke på steder som bruker engangsutstyr om igjen, men disse er av åpenlyse grunner ikke å anbefale. Lykke til med tattoveringen, den høres veldig søt ut!
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Hei lurer bare om om noen av dere har oppå foten? For jeg har lyst å ta en der men har fått høre at di slites så fort vekk...vil den forsvinne helt etter noen år da?
SilkeSatan Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Etter det jeg har hørt, så er minsteprisen rundt 500-700kr, kommer helt ann på sjappa Jeg skal selv ha stjerner, og lurer jo litt på hva mitt "prosjekt" vil koste, men skal snart ta turen til Oslo og snakke litt med tattovøren =) Lykke til, håper du blir fornøyd :D Og at det ikke koster skjorta.
moon-flower Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Jeg vil også gjerne ha tatovering! Men tenker på noe skrevet da.. Si feks et navn (skal ikke ha navn altså) på 10 bokstaver. Ca en cm høy forbokstav og 5 mm høye resten. Hvor mye blir et ca? inkl minstepris? Er det noen som har noen tips for strategisk sted? Vil kunne ha den tildekket selvom jeg har kjole... altså er ankelen utelukket. Men vil ikke ha i korsryggen (med tanke på graviditet en gang i fremtiden.. ). Har tenkt på over hoftebeinet, men har hørt det er sannsynlig å få strekkmerker der, med tanke på graviditet igjen..
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 Min Svigerinne har tatovering på korsryggen, og det gikk helt fint med bedøvelse (sånn som settes i ryggen) på henne. Ellers tror jeg nok du kan få billigere minstepris på tatoveringer hvis du reiser litt utenfor Oslo! Min kostet iallefall ikke så mye når jeg tok den, selvom det nå begynner å bli noen år siden (begynner å bli gammel)!
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #14 Skrevet 20. september 2007 Til deg som lurte ang tatovering på foten: Det blir lettere slitasje pga sokker og sko, derfor er det lurt å ta den på sommeren når man kan gå med sandaler. (med solkrem på selvsagt) Pga slitasje må du mest sannsynlig farge den flere ganger, når den begynner å blekne. Men det er utrolig stilig dersom du tar vare på den:-)
aline Skrevet 20. september 2007 #15 Skrevet 20. september 2007 Dæven, teit med minstepris da.. :S Men, håper egentlig ikke han spør meg om det samme, da ender jeg sikkert oppe med en spontan tatovering, noe som tribal i korsryggen ellerno.. orginalt. Minstepris er ganske nødvendig for de som driver slike steder. De må åpne sterile fargebeholdere, bruke ny nål og har andre faste utgifter som ikke nødvendigvis er forskjellig selv om den er liten. Uansett så får du ikke muligheten til å ta en tribal i korsryggen til samme prisen, dersom du har en så liten at du skulle finne på å få tilbud om en til for samme pris, så blir det i tilfelle en til som ville kostet like lite, ergo noe lite. Men veldig greit å være bestemt med deg selv og ikke ta flere en du har planlagt ja. :-)
FantasDick Skrevet 20. september 2007 #16 Skrevet 20. september 2007 Min er ca. 1 1/2 cm høy og 4 cm lang. Tok den på Au i Stjørdal, minstepris på 600,- så ble 600,- for den. Den er plassert under hoftebeinet, er fornøyd med alt. Mange som klager over at den var dyr, men det koster for studioet og det er noe du skal ha resten av livet.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #17 Skrevet 20. september 2007 Dersom du ikke har altfor lang vei til Drammen hadde jeg tatt turen til Starlight tattoo. Her er hjemmesiden deres: Http://starlight-tattoo.no
Saeria Skrevet 20. september 2007 #18 Skrevet 20. september 2007 (endret) Så må en også huske på at det faktisk er jobb med selv den minste tatovering. Stjernen skal ha rette linjer enten den er stor eller liten. Er det sånn stjerne som Eva Longoria og andre hollywoodstjerner har du ønsker deg? Endret 20. september 2007 av Saeria
Gjest milkyway Skrevet 20. september 2007 #19 Skrevet 20. september 2007 Fett når stjerner blir assosiert med "andre hollywoodstjerner" det var nå vitterlig ikke de som begynte
Saeria Skrevet 20. september 2007 #20 Skrevet 20. september 2007 Det vet jeg, men nå ligger assosiasjonen der. Hvertfall disse bittesmå. Ellers tenker jeg på punkere, bikerbuildere og andre gøye folk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå