Gjest Itchy Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg ble utsatt for en practical joke av min sønn. Han tømte litt tabasco i Dr. Greve-flaska mi. Bare litt, så jeg ikke merket forskjell før jeg begynte å vaske meg. Det svir noe skikkelig! Han gjorde dette fordi jeg jaget den nye dama hans på dør, men det er en annen historie. Han trosser min vilje og bor hos henne nå, så jeg får ikke tak i ham. Er tabasco farlig? Hva er egentlig tabasco? Jeg fant sausflaska fremst i kjøleskapet, og jeg har aldri kjøpt noe slikt.
Gjest Mirina Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Det er nok ikke farlig, men det kan nok ødelegge miljøet der nede slik at du kan pådra deg en soppinfeksjon o.l.
Bokormen Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Tabasco er vel en form for chillisaus, og det er klart dette svir som p***** litt av en practical joke det der ja.... Om du fikk skylt deg godt, tror jeg ikke dette blir noe problem, annet at det garantert vil svi iallefall idag
Brunhilde Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Det er peppersaus. Det svir litt, men forårsaker neppe noen stor skade. Tabasco i såpa, jeg må bare .
Dalila Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Hvorfor valgte du å legge denne på samliv og relasjoner? :kaffe:
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Hvorfor valgte du å legge denne på samliv og relasjoner? :kaffe: Hun har vel en slags relasjon til sin sønn ?
aimee Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Hvorfor valgte du å legge denne på samliv og relasjoner? :kaffe: Utrolig morsom smiley og kommentar!
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ble utsatt for en practical joke av min sønn. Han tømte litt tabasco i Dr. Greve-flaska mi. Bare litt, så jeg ikke merket forskjell før jeg begynte å vaske meg. Det svir noe skikkelig! Han gjorde dette fordi jeg jaget den nye dama hans på dør, men det er en annen historie. Han trosser min vilje og bor hos henne nå, så jeg får ikke tak i ham. Er tabasco farlig? Hva er egentlig tabasco? Jeg fant sausflaska fremst i kjøleskapet, og jeg har aldri kjøpt noe slikt. Ehm, jage dama til sønnen sin på dør? Ikke rart du ikke får fatt i han. Og vet om jeg tror på dette her. Høres underlig ut at han tar tabaco i dusjesepen. Men er det tilfellet så går det snart ove. Prøv å vaske med melk det nøytraliserer
Dalila Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Man har vel som regel en slags relasjon til sin sønn ja, men når man kaller tråden tabasco (eller tabasjo) og Dr. Greve i underlivet, og spørsmålet er om det kan være farlig med tabascosaus i underlivet, så vil jeg vel ikke egentlig kalle det et relasjonsspørsmål? Kropp og helse kanskje? Skjønner ikke helt hvorfor jeg fortsetter å svare her heller, men jeg gjør visst det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå