Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Har de siste dagene sovet altfor mye. Ja, det er ferie + at jeg har ikke har vært helt i form, litt småforkjølt. Sitter nå med verkendes øyne, vond nakke og tung i hodet. Har tatt paracet som ikke har hjulpet noe særlig. Føler meg helt ødelagt...he he så det jeg lurer på, kan det være"skadelig" på noen måte å sove altfor mye?
Gjest Pax Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Nei, det kan jeg ikke tenke meg, men man blir sløv av det.
Solskinn Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Det er ikke skadelig og sove for mye nei, ikke etter hva jeg har lest i alle fall. Men du kan ødelegge søvnrutinene slik at du forstyrrer kroppen naturlige søvnsyklus, og derfor søvnhormonene, noe som ikke er så bra. Selv vet jeg at jeg blir ufattelig trøtt av å sove for mye i alle fall. Jeg blir mye bedre av å stå opp tidligere, til tross for at det er verre akkurat der og da når jeg skal stå opp.
Rainbow Brite Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Men du, gjest, du føler ikke at du griper problemet an fra feil vinkel? Det høres jo ut som om du har fått deg en aldri så liten influensa! Sov du, og bli frisk, kroppen din har tydeligvis behov for det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå