Gå til innhold

FOOTSY WOOTSY


Gjest RODGER

Anbefalte innlegg

Gjest RODGER

Hvorfor steller ikke jentene føttene sine? De steller og mekker med hender, negler, hår, øyne, lepper og gud vet hva. Husk at ca. 61% svarte i en stor undersøkelse at "feet" var den største fetishen. Den ble rangert foran både pupper og rumper. Jeg selv er vel selv en typisk soleman. Ikke noen toe guy egentlig. Liker også dangel, pose (min favoritt), toe ejac, college, wel worn, rub, remove ++ - det meste som har med feet og gjøre. Female feet. SÅ DET SÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne

Klipper/filer og lakker tåneglene mine, pluss bruker en 4-stegs fotskrubbebørste-sak. Mer enn det gidder jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva halvparten av det du skreiv om der, er, men jeg vasker føttene mine daglig, klipper tåneglene ofte, og renser under de, samt filer og smører føttene flere ganger daglig :D

Men jeg kan ikke garantere at de er så veldig godluktende etter en dag på jobben allikevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor menn ikke steller føttene sine? Lange, gule tånegler, hår på tærne, inngrodd, tørr hud, eller hudflak som henger under fotsålen. Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den undersøkelsen skulle jeg gjerne sett. Jeg har aldri møtt noen mann som har vist noen som helst interesse for føttene mine.

Det har jeg, jeg har små føtter og hender, og det er det visst mange som synes er nusselig. :ler: Men noen fotfetisht har jeg ikke møtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har møtt en med fot fetish, han masserte bena mine. Hyggelig nok tenkte jeg. Men han hadde et veldig merkelig uttrykk etterhvert. Og da vi skulle gå ville han ikke røyse seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

holder føtterne i god nok stand, men driver ikke akkurat å lakkerer negler og slikt...liker ikke at noen rører føttene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den undersøkelsen skulle jeg gjerne sett. Jeg har aldri møtt noen mann som har vist noen som helst interesse for føttene mine.

Ikke jeg heller.

Føttene mine får sin daglige vask, neglene klippes når det er behov for det, og de smøres inn hver kveld nå om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg har opplevd å bli kysset på føttene (type tilbedelse :sjarmor: ) som seksuell oppmerksomet. Synes fotbuen som kommer frem når man går med høye hæler eller "krøller" føttene kan være sexy, men ellers har jeg ikke sansen for føtter. Men om en mann tenner på det, er det greit for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den undersøkelsen skulle jeg gjerne sett. Jeg har aldri møtt noen mann som har vist noen som helst interesse for føttene mine.

Nei, ikke dine nei. Kanskje de ikke er så fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kjæresten min er nok litt fotfetishist, jeg synes det er skikkelig digg.

Har alltid tatt vare på føttene mine, mye på samme måte som andre her beskriver, med børsting negleklipping og smøring. Kanskje litt mer neglelakk etter jeg ble sammen med han.

Tenkte aldri over det før, men det har gått opp for meg at jeg faktisk har veldig pene føtter, og i hans øyne er de både søte og sexy (litt situasjonsavhengig)..

Han er super på fotmassasje, og ingenting er som å slenge føttene på fanget hans etter en lang dag. Først var jeg litt skeptisk til det, men så fant vi ut i felleskap at jeg aldri hadde tåfis, etter det har jeg ikke tenkt så masse over det. :sjenert:

Noen ganger liker han å suge på tærne og slikke fotsålene, dét er en deilig følelse. Han blir også superhappy når han får velge farge på neglelakken, og han begynner faktisk å bli ganske flink å lakke selv.. :)

Søte gutten min.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...