Gå til innhold

Flogger, pisk for nybegynnere?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Du må ta i en del før det gjør vondt. Ellers er det en rekke ting i en vanlig husholdning som fungerer utmerket, feks teppebanker eller fluesmekker som er noe av det "snilleste" du får, eller feks en litt stor stekespade som du vil kjenne noe bedre...

Eller et godt gammelt bjørke-ris, dette svir endel, men er relativt lett å kontrollere.

Generelt vil jeg nevne at det er viktig med "oppvarming" først, begynne med lette slag, for så å øke styrken på slagene etterhvert. Etter de som svir, er det greit med en pustepause før neste, det er først i det smerten gir seg og erstattes med brennende varme, lystfølelsen kommer sterkest. Blir det for vondt, forsvinner den lett.

Lykke til:)!

Bare spør av nysgjerrighet:

Er det slik at smerte gir lyst?

Hva sier psykoterapeutene om dette temaet?

Gjest Line27
Skrevet

Spennende med pisk !!!!! nyskjerrig jeg også .....

Gjest Pet goat
Skrevet
Bare spør av nysgjerrighet:

Er det slik at smerte gir lyst?

Hva sier psykoterapeutene om dette temaet?

Smerte øker følelsen av tilstedeværelse, man blir mer 'levende'. Det er ikke snakk om å gripe tak i personen og denge løs, men å plassere piskeslagene og å starte pent for så å øke styrken.

Det kombineres med berøring/beføling og dette danner til sammen en stigende kurve av lystbetont smerte.

Før jeg er ferdig med ryggen skal du drømme om det øyeblikket pisken treffer stumpen...

Skrevet
Smerte øker følelsen av tilstedeværelse, man blir mer 'levende'. Det er ikke snakk om å gripe tak i personen og denge løs, men å plassere piskeslagene og å starte pent for så å øke styrken.

Det kombineres med berøring/beføling og dette danner til sammen en stigende kurve av lystbetont smerte.

Før jeg er ferdig med ryggen skal du drømme om det øyeblikket pisken treffer stumpen...

Det stemmer det. :)

Men man skal være mer forsiktig med ryggen enn rompa, større sjanse for at noe kan gå galt om man treffer feil på ryggen. Jeg har ikke prøvd med ryggen enda.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er en kobling mellom endorfiner og sexlyst som gjør at det blir forsterket. Følelsen av å være mer tilstede, og at partneren er 100 % oppmerksom på deg og dine signaler gir også et kick.

Psykoterapautene sier så mangt. BDSM er en diagnose av WHO, men jeg tror det er få som vil se på det som et problem i seg selv. Hvordan "legningen" takles, og det å finne en partner som klaffer kan sikkert føre til problemer, men det blir noe annet.

Pax: Så du vil ikke låne? Puster vel egentlig lettet ut, men reaksjonen hans kunne vært artig å sett :ler:

Fargekart, jo mer fett, jo mindre farlig.

Skrevet (endret)
Pax: Så du vil ikke låne? Puster vel egentlig lettet ut, men reaksjonen hans kunne vært artig å sett :ler:

Hehe. :ler:

Egentlig synes jeg det er lettere å låne ut, enn å låne. Jeg må være litt rar. :klø: :ler:

Men reaksjonen hans kunne vært artig, ja. -Kjære, jeg har møtt en øko-BDSM dame på nettet, jeg tenkte å låne deg bort litt, det er greit det, vel?

*fniser* :ler:

Endret av Pax
Gjest Gjest
Skrevet

Bortsett fra at jeg tror du er for hardcore-BDSM for han, så tror jeg dere hadde klaffet bedre enn jeg egentlig liker å tenke på :ler:

Fant en ekte salatspiser her :sjarmor: Ikke helt min stil, men søt.

Skrevet (endret)

Salatspiseren var nok ikke min stil heller, for søtt.

Er jeg hardcore BDSM-babe? :klø: Jeg trodde ikke jeg var det, men hvem vet? :ler: Vaniljesex er jo bra det og, da. :) Og ang samboren, det var jo... et slags merkelig kompliment? :klø: :ler: Om du hadde møtt meg hadde du kanskje synes jeg var helt annerledes RL enn på nettet, vi danner oss jo bilder som ikke alltid stemmer. :)

Jeg kunne jo låne deg istedet. :sjarmor:

Endret av Pax
Gjest Gjest
Skrevet

Var et par andre der som var mindre sukkersøte, men de passer ikke meg og mine kilo. Kaninen gjør heller ikke det, men det hadde sett så latterlig ut at det hadde dekket over :rodme:

Har fått inntrykk av at du er litt hardcore, men det kan være jeg som er vant med søt og myk vanilje ;) At du hadde passet med samboeren min var forresten bare ment som et kompliment rett frem, tenkte ikke over at det var merkelig :ler:

Men jeg har faktisk tenkt på om jeg kan ha møtt deg, eller i det minste sett deg, i en mer "grønn" sammenheng. Tror det egentlig ikke, men jeg kommer nok til å se to ganger på folk som ligner på slik jeg tror du ser ut neste gang jeg er på vegeta, og lure ;) (du tar ikke med pisk og borrelåssett der vel? :ler:)

Låne meg kunne kanskje fungert. :sjarmor: Vet ikke om jeg er til utlån, og ikke vet jeg om jeg hadde våget heller :sjenert:

Skrevet (endret)

Synes maten har tapt seg i det siste etter at Green Valley eller hva de nå heter, tok over. Si meg, er du vegetar eller vegan? :) Har ingen anelse om hvordan du ser ut, så jeg vet ikke hva jeg eventuelt skulle sett etter. :)

Endret av Pax
Gjest Gjest
Skrevet

Virker som om du er lett å kjenne igjen, og det ringer ingen bjeller. Enn så lenge ;):sjenert:

Føler jeg er i ferd med å oute meg ovenfor halve omgangskretsen her om jeg går mer i detaljer på meg selv :ler: Stort forum dette her :sjenert:

Men det er liten sjanse for at du kan plukke meg ut, er på vegeta så skjelden at det nesten er pinlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Men om du skulle legge to og to sammen, så er det fritt frem for å si hei :) Alltid hyggelig med nye venner :)

Gjest Gjest
Skrevet

(Men helst ikke rop ut "hei, er du den grønne BDSM intersserte jeg "snakket" med på KG?" midt i en folkemengde :ler:)

Skrevet (endret)
Men om du skulle legge to og to sammen, så er det fritt frem for å si hei :) Alltid hyggelig med nye venner :)

Joda, ser for meg selv sprade fra bord til bord på Vegeta for å spørre. Da blir jeg vel raskt kastet ut. Men likeså, forresten. :)

Endret av Pax
Gjest Gjest
Skrevet

Eller se etter noen som er litt lubben, og virker litt lost in space, det begrenser det kanskje litt? :ler:

Kan kanskje gå over til PM, så sant det er greit? Kan gi et par stikkord til, så du i det minste har en reell sjans om du skulle se meg :)

Skrevet

Send gjerne PM, om du vil. :) Min munn er lukket ang. nick og slikt.

Gjest Gjest
Skrevet

Da kommer det en linje når jeg bare husker passordet mitt :)

(Og nå kan alle moderatorer puste lettet ut, snikksnakket er over ;), og til eventuelle sniktittere som lurer :icon_razz: )

Gjest DyneTryne
Skrevet

Sniksnik. Jeg synes noen av dem virket interessante, men ikke for voldelige. Jeg foretrekker at han bruker nevene (ok håndflaten da).

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes dette virker ganske sykt..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...