Gå til innhold

Hold in eller stay up?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_spent_*
Skrevet

Har jo lyst til å se best mulig ut i kjolen, men hold in strømpebukser er vel ikke av det mest sexy som finnes.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjører pen i kjolen - og så stikker jeg på badet når vi ankommer hotellet og gjør meg sexy for mannen der ;)

Skrevet

et sexy korsett og stayups et alternativ viss du både vil se bra ut i kjolen og for mannen din:) det skal jeg ha... Men dersom jeg måtte velge enten eller, så hadde jeg nok valgt å se fin ut i kjolen... man skal jo tross alt føle seg vakker hele dagen, og mannen din syns mest sannsynlig du ser bra ut uansett!

Du kan jo alltids ha med noe lekkert undertøy i vesken som du bytter til når dere kommer til der dere skal tilbringe natten! ;)

Gjest Gjest_spent_*
Skrevet
et sexy korsett og stayups et alternativ viss du både vil se bra ut i kjolen og for mannen din:) det skal jeg ha... Men dersom jeg måtte velge enten eller, så hadde jeg nok valgt å se fin ut i kjolen... man skal jo tross alt føle seg vakker hele dagen, og mannen din syns mest sannsynlig du ser bra ut uansett!

Du kan jo alltids ha med noe lekkert undertøy i vesken som du bytter til når dere kommer til der dere skal tilbringe natten! ;)

Takk for svar. Kjolen er såpass tynt stoff så jeg tror ikke det blir så pent med korsett. Dessuten er det rumpa som er problemet og trenger et løft og ikke magen ;)

Men det er jo selvfølgelig mulig å skifte underveis. Kanskje før middagen t.o.m er jo ikke akkurat behagelig med sånn hold in en hel kveld...

Skrevet

Syns det virker lurt å ha med skift.. Jeg har ihvertfall sett for meg å ha med sexy undertøy som jeg tar med dit vi skal tilbringe bryllupsnatta :) Etter en så lang dag føles det sikkert godt å skifte og "dolle" seg litt for mannen sin ;)

Skrevet
Syns det virker lurt å ha med skift.. Jeg har ihvertfall sett for meg å ha med sexy undertøy som jeg tar med dit vi skal tilbringe bryllupsnatta :) Etter en så lang dag føles det sikkert godt å skifte og "dolle" seg litt for mannen sin ;)

Slenger meg på den,ja! :tommel:

Skrevet

Nå måtte jeg le litt, for jeg og mannen var så slitne etter dagen at vi sovnet som slakt begge to :legrine:

*det var den bryllupsnatta...*

undertøyet mitt tenkte han ikke mye på, men vi brukte uendelig lang tid med å få alle hårnålene ut av det pent oppsatte håret - før vi stupte i seng

Skrevet
Nå måtte jeg le litt, for jeg og mannen var så slitne etter dagen at vi sovnet som slakt begge to :legrine:

*det var den bryllupsnatta...*

undertøyet mitt tenkte han ikke mye på, men vi brukte uendelig lang tid med å få alle hårnålene ut av det pent oppsatte håret - før vi stupte i seng

Hehe.. Skal ikke se bort ifra at d faktisk er akkurat d som skjer m oss også :ler:

Skrevet

og da er det viktigste å se pen ut med kjolen på :tommel:

men ta med skift i veska dere - i tilfelle... :rødme:

Skrevet
Jeg kjører pen i kjolen - og så stikker jeg på badet når vi ankommer hotellet og gjør meg sexy for mannen der ;)

:Nikke: Enig her! Dette er min plan også, og jeg gleeeeeder meg og krysser fingrene for at vi har i alle fall pittelitt energi igjen når vi kommer til hotellet. :rødme:

Skrevet

Var akkurat det jeg også gjorde :)

Skrevet

Jeg kjøpte et lekkert korsett, men når jeg prøvde det under kjolen så så du spilene gjennom stoffet. Det ble derfor en hold in truse. Ikke spesielt lekkert, men gjorde at jeg følte meg fin i kjolen.

Planen var å bytte til lekkert undertøy når vi skulle legge oss, men det glemte jeg helt ut og endte bare med å ta av meg alt i stede for.

Funka bra det også :rødme:

Skrevet

Jeg også!

Gjest Gjest
Skrevet
Har jo lyst til å se best mulig ut i kjolen, men hold in strømpebukser er vel ikke av det mest sexy som finnes.

Hva gjør dere?

Korsett med strømper.

Skrevet

Jeg går for å se nydelig ut i kjolen! Mannen har sett meg mange nok ganger i undertøy til at det ikke er så nøye med hold in eller stay ups ;)

Skrevet

Jeg skulle opprinnelig ha korsett (eller torselett heter det vel), men endte opp med en stroppeløs bh, hofteholder og stayups. Nå hadde kjolen min litt hold-inn i seg (stram over magen, men gikk utover nedfor magen)- og jeg fant ut at å ha korsettet mitt på hele dagen kom til å ta livet av meg. Da jeg prøvde det dagen før bryllupet fant jeg nemlig ut at de spilene foran på korsettet tok borti under puppene. Jeg hadde kommet til å irritert meg grønn over det. Var litt urolig for om magen ville bli stor uten noe hold- inn, men det gikk kjempefint! Det viktigste var at jeg slapp å irritere meg. Dessuten var gubben veldig fornøyd da jeg tok kjolen av :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...