Gå til innhold

han kommer ikke når jeg rir


Gjest koosejenta

Anbefalte innlegg

Gjest koosejenta

jeg har begynnt i et forhold for ca fire mnd siden og det som er litt fortvilende er at han ikke kommer hvis jeg rir..

Han sier at det er bedre friksjon i andre stillinger og at han bruker myye lengre tid i den stillingen...

Jeg har aldri opplevd dette før med noen andre menn og lurer derfor på om det er vanlig???

Jeg har variert ridestillingen også..sittet på knærne og ridd med hoftene rett opp og ned..bøyd meg framover og ridd med rompa....ridd ved å bøye meg bakover og bruke hoftene..ridd ved å sitte på huk over han...

Jeg lurer derfor på om det er fordi jeg er for vid??

Er det andre som opplever at det er mindre friksjon ved ridning enn ellers??

De andre partenen mine har kommet fortest ved ridning og likt det kjempegodt men altså ikke han..

Hva er det som gjør det?

Jeg merker jo kuken hans like godt i alle stillingene,kanksje noe mer i ridestillingen faktisk så jeg er begynnt å lure på om det har noe med meg å gjøre??

Er det noen som har råd tips eller erfaring med dette??

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hvordan kan man noensinne få vite hvor vid man egentlig er? Menn er vel ikke ærlige på dette og selv har vi ikke noe å sammenlikne oss med. :forvirret:

Kanskje han du er sammen med bare ikke er så veldig glad i den stillingen? Det er jo ikke gitt at alle menn liker den stillingen...Kanskje han liker best å ha litt kontroll selv og være den dominerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koosejenta
Hvordan kan man noensinne få vite hvor vid man egentlig er? Menn er vel ikke ærlige på dette og selv har vi ikke noe å sammenlikne oss med. :forvirret:

Kanskje han du er sammen med bare ikke er så veldig glad i den stillingen? Det er jo ikke gitt at alle menn liker den stillingen...Kanskje han liker best å ha litt kontroll selv og være den dominerende.

Nei han elsker at jeg har kommandoen,hans ier at han liker stillingen men at han bruker veldig lang tid....

Han bruker lengre tid på å bygge seg opp til orgasme enn ved andre stillinger....

Derfor jeg lurte på om andre har erfaring?

Jeg er den dominante i vårt forhold og det var han klar over,han elsker å bli bundet og styrt så det er ikke der det ligger...

Han bruker bare så uendelig lang tid,og det har fått meg til å vurdere om det er fordi jeg er for vid selv om andre har sagt at jeg vartrang og go og jeg har ikke opplevd dette før i noen av de andre forholdene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du forklarer så tenker jeg at han kanskje liker et raskere tempo? Noen menn trenger et ganske raskt tempo for å ”komme over kneika” Kan også være mulig han trenger dette tempoet over lit tid også...

Jeg tror ikke det har noe med trangheten din å gjøre...

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Be han kutte ned på antall onaneringer så følsomheten hans øker.. ? ;)

..kan vel også være at skjeden din utvider seg spesielt mye hvis du liker denne stilingen spesielt bra = blir ekstra kåt av den ? Opphisselse gjør visst at skjeden utvider seg nesten som en ballong, en del i bredden, og litt i lengden. Søk på google.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koosejenta
Når du forklarer så tenker jeg at han kanskje liker et raskere tempo? Noen menn trenger et ganske raskt tempo for å ”komme over kneika” Kan også være mulig han trenger dette tempoet over lit tid også...

Jeg tror ikke det har noe med trangheten din å gjøre...

Caracal

Nei han kan ha saakte sakte sex i andre stillinger så det er heller ikek det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Jeg vet ikke helt hvorfor det kan være slik.. Men har du prøvd å sitte bak-fram på ham? Da kommer de fortere i alle fall..

Dumt at det er slik da, men er jo slik hos oss jenter også, noen stillinger liker vi bedre enn andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt23

Tviler det har noe med at du er vid, jeg bruker lang tid på og komme når jeg blir ridd (spesielt på andre utløsning)...

Dette gjaldt også på Exen min, som var jomfru til vi ble sammen, og er den trangeste jente jeg har værdt med.

Jeg tenner mye på lyd, både fra jenta, og fra sengen...

Så litt stønning kan gjøre underværker, men en trenger ikke vekke naboene :-)

Akkurat hvorfor veit jeg ikke, men hadde vært fint å vite det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Godlyder og raskere temp. Det må til her.

Du må få opp tempoet, langt opp og langt ned.. og vise at du nyter det. Nytter ikke være inaktiv her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sativa
Godlyder og raskere temp. Det må til her.

Du må få opp tempoet, langt opp og langt ned.. og vise at du nyter det. Nytter ikke være inaktiv her..

Ja men, man er jo ikke akkurat inaktiv når man rir vil jeg påstå :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd akkurat det samme. Har hatt kjærester før som lett kom når jeg red dem, og det var ingen problemer med dette. Så fikk jeg ny kjæreste, og det var bom-stopp. Jeg følte meg rimelig mislykka etterhvert, og gav vel opp å få fram noe orgasme for han på den måten. Gjorde det mer som en av flere stillinger i løpet av samleiet.

Jeg fant aldri ut av grunnen, men han hadde en del mindre utstyr enn tidligere sengekamerater, så det kan stemme at det ligger i friksjon? Jeg fikk også utrolig prestasjonsangst av at han presenterte det som "yndlingsstillingen" før vi hadde hatt sex. Da ble det bare litt tragisk at jeg ikke fikk det til, og jeg slappet aldri helt av. Det ble aldri "vår" yndlingsstilling for å si det slik.

Nå er jeg singel igjen, og jeg merker at jeg har ganske angst for å eventuelt ri en ny kjæreste. Tenk om det faktisk er meg? Det som holder meg oppe er tanken på at dette har fungert knirkefritt med flere enn han det ikke fungerte med. Da er vel oddsene på vår side?

Endret av Majka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David John jr.
Jeg har opplevd akkurat det samme. Har hatt kjærester før som lett kom når jeg red dem, og det var ingen problemer med dette. Så fikk jeg ny kjæreste, og det var bom-stopp. Jeg følte meg rimelig mislykka etterhvert, og gav vel opp å få fram noe orgasme for han på den måten. Gjorde det mer som en av flere stillinger i løpet av samleiet.

Jeg fant aldri ut av grunnen, men han hadde en del mindre utstyr enn tidligere sengekamerater, så det kan stemme at det ligger i friksjon? Jeg fikk også utrolig prestasjonsangst av at han presenterte det som "yndlingsstillingen" før vi hadde hatt sex. Da ble det bare litt tragisk at jeg ikke fikk det til, og jeg slappet aldri helt av. Det ble aldri "vår" yndlingsstilling for å si det slik.

Nå er jeg singel igjen, og jeg merker at jeg har ganske angst for å eventuelt ri en ny kjæreste. Tenk om det faktisk er meg? Det som holder meg oppe er tanken på at dette har fungert knirkefritt med flere enn han det ikke fungerte med. Da er vel oddsene på vår side?

:kaffe:

Hva med knipeøvelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...joda. Det ble mye kniping på meg. Husker han utstøt en "AU" midt i akten en gang. Jeg knep så hardt at jeg stengte igjen...

Jeg må bare velge å tro at det var han, eller oss to som ikke passet sammen fysisk. Både han og jeg hadde fått det til med andre før, og jeg håper det funker i neste forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest koosejenta
Hehe...joda. Det ble mye kniping på meg. Husker han utstøt en "AU" midt i akten en gang. Jeg knep så hardt at jeg stengte igjen...

Jeg må bare velge å tro at det var han, eller oss to som ikke passet sammen fysisk. Både han og jeg hadde fått det til med andre før, og jeg håper det funker i neste forhold.

Ja det har ikke med av at jeg er vid tror jeg ikke,er ganske stram og kniper om smått.....har også ridd bak fram som noen nevner,så det er veldig rart her..en gutt som er 23 sier jo også at han er tregere i den stillingen til tross for at hun var jomfru da han begynnte med henne...Rart..Bra å høre fra deg at det ikke er bare jeg som plages med dette,,,har heller aldri vært plaget med dette i noen andre forhold..og ingen vet jo grunnen heller,ikke mennene heller hehe,så jeg er fortsatt like grønn....

Og til han som sa at jeg må lage lyder..jaa jeg lager lyyder ,har alltid gjort det og bruker stillingen langt ut og inn så det er ikke det heller....lurer på om det er noe med han jeg...:/

Endret av koosejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_blabla_*
Ja det har ikke med av at jeg er vid tror jeg ikke,er ganske stram og kniper om smått.....har også ridd bak fram som noen nevner,så det er veldig rart her..en gutt som er 23 sier jo også at han er tregere i den stillingen til tross for at hun var jomfru da han begynnte med henne...Rart..Bra å høre fra deg at det ikke er bare jeg som plages med dette,,,har heller aldri vært plaget med dette i noen andre forhold..og ingen vet jo grunnen heller,ikke mennene heller hehe,så jeg er fortsatt like grønn....

Og til han som sa at jeg må lage lyder..jaa jeg lager lyyder ,har alltid gjort det og bruker stillingen langt ut og inn så det er ikke det heller....lurer på om det er noe med han jeg...:/

Det viktigste er at du ikke stresser for mye med dette. Sålenge du har det digg med å ri så er det bra. Hvis det ikke funker så bra for ham så er det bare å bytte stilling - er jo ikke slik at begge MÅ nyte samme stilling like mye. Alle partnere er forskjellig og dermed er også sexen forskjellig. Jenta mi og jeg har samme "problemet" som deg. For oss kommer det av at hun blir veldig våt og kåt og dermed blir friksjonen mindre og jeg må ha hodet på penis helt i åpningen for at det skal funke. Og tempoet kan heller være litt rolig enn veldig raskt.

Har ikke opplevd det samme med tildigere partnere - og selvom det hadde vært digg, og jente på topp er en av mine favorittstillinger, så er det ingen biggie. Nok av andre stillinger som funker så jeg bryr meg egentlig lite om det.

Er du veldig usikker er det beste å spørre ham - kommunikasjon er jo viktig og hvertfall for å få et bra sexliv!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_meg_*

mannen min kommer ikke når jeg rir han. Men jeg kommer !! Så etterhvert går vi over til andre stillinger, - men han elsker at jeg rir, og spør ofte om jeg ikke kan ri... så han liker det selv om han ikke kommer selv.

Som en sa før, han har et sinnsykt tempo :overrasket: når han nærmer seg, og aldri i verden om jeg hadde klart det tempo... helt vilt ! Så jeg vil tro det ligger der.

Men nå er også mannen min litt "treg med å komme"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
mannen min kommer ikke når jeg rir han. Men jeg kommer !! Så etterhvert går vi over til andre stillinger, - men han elsker at jeg rir, og spør ofte om jeg ikke kan ri... så han liker det selv om han ikke kommer selv.

Som en sa før, han har et sinnsykt tempo :overrasket: når han nærmer seg, og aldri i verden om jeg hadde klart det tempo... helt vilt ! Så jeg vil tro det ligger der.

Men nå er også mannen min litt "treg med å komme"....

Jeg kommer og tregt når jeg blir ridd, selvfølgelig trur dama at det er hennes feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Tror det er vanlig at menn må ha en viss fart for å komme! Min type begynner å bevege seg noe sinnsykt sammen med meg når jeg rir, så av og til føler jeg også at jeg gjør noe feil..Men har heller aldri opplevd det med noen andre .Kun han jeg er med nå. Men han kommer gjerne oftere i den ristillingen, men han jokker mye sammen m ed meg mot slutten for å komme!

Er det slik at menn må ha en viss fart for å komme?

Jeg må ikke det !! Er jeg kåt kommer jeg uansett om jeg blir stimulert fort eller sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hiphop

En annen ide som kansje hjelper er at en av dere trekker forhuden på penis tilbake holder den slik. Dette øker følsomheten kan kansje hjelp han til komme raskere, men det er litt vaskelig å komme til med hånd i denne stillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...